30 грн абонплати: у квитанціях житомирян за опалення – нова графа
До редакції «20 хвилин» звернулися спостережливі житомиряни, які розповіли, що в квитанції за опалення за грудень 2021 року з`явилася нова графа «Абонплата». Читачі поцікавилися, за що вони мають сплачувати майже 30 грн щомісячно?
Роз`яснення знаходимо на офіційному сайті «Житомиртеплокомуненерго»: «...витрати на абонентське обслуговування завжди були враховані у тарифах на послугу з централізованого опалення, однак після змін у законодавстві, витрати на абонентське обслуговування виведені в окремий платіж». Тобто додатково житомиряни ні за що платити не будуть.
Плата за абонентське обслуговування включає в себе витрати на: друк та доставку квитанцій; роботу абонентської служби; супровід програмного забезпечення; звірку даних, виготовлення довідок на продаж, відчуження майна; інформування управлінь соціального забезпечення; зняття та обробка даних будинкових засобів обліку; повірку та технічне обслуговування комерційних засобів обліку.
У «Житомиртеплокомуненерго» зазначили, що плата за абонентське обслуговування нараховується у фіксованому розмірі на один особовий рахунок, сплачується протягом року щомісячно, незалежно від кількості мешканців у квартирі. Згідно з наказом по «Житомиртеплокомуненерго» від 11.10.2021 р. встановлено такі розміри абонплати:
-
при наявності вузлів комерційного обліку теплової енергії в розмірі – 29,69гривень в місяць на одного абонента з врахуванням ПДВ;
-
при відсутності вузлів комерційного обліку теплової енергії в розмірі – 15,20гривень в місяць на одного абонента з врахуванням ПДВ.
Зауважимо, з 1 грудня 2021 року для одного абонента платіж не може перевищувати 35,19 грн на місяць.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.