У Житомирі розпочався збір підписів під колективним зверненням до міського голови з вимогами повернути звичні маршрути у місті.
693 підписи за відновлення маршруту № 53 та 53-а зібрали жителі Крошні за ці вихідні під колективним зверненням до міського голови Сергія Сухомлина з вимогою повернути транспортні маршрути, що діяли до 6 серпня.
У соціальній мережі Фейсбук, на яку дуже часто посилається більшість ЗМІ, розміщені фото та повідомлення наступного змісту:
«Плануємо вже завтра провести конструктивну зустріч з міським головою та передати йому особисто «голоси» майже 700 громадян Крошні! Сподіваємось бути почутими та віримо, що до радикальних дій не дійде!»
Ми отримали коментар голови громадської організації «Молодь за єдину Україну» та громадського діяча Олексія Пронози:
«Ініціювали збір підписів місцеві жителі району Крошня, які також зателефонували мені ще 3 серпня та звернулися за допомогою. Я також місцевий житель, тому я як представник громади зустрівся з посадовими особами, які можуть впливати на ці процеси: Сухомлин, Ткачук, Манухін. Саме вони безпосередньо відповідають за те, що був змінений рух маршруток. Ініціатива гарна, але потрібно було подивитися, як вона спрацює. Тобто міська рада щось робить, але неефективно.
Люди вже в минулу п'ятницю хотіли перекривати дороги, оголошувати акції протесту, але вдалося їх заспокоїти. Я намагався звернути увагу людей на те, як все запрацює. Треба було подивитися, а вже потім писати звернення.
Коли ми написали звернення, то висунули основну вимогу - повернути транспортний рух на момент 6 серпня включно. Для цього є ряд причин.
Треба було, щоб були 53 та 53-а до Андріївської, щоб їздив 10-й маршрут до «Золотого руна» та щоб їздив 110-й маршрут так, як він їздив раніше, а не в Станішівку.
Відбувається ситуація, коли перевізник Савіцький викупив найбільш мажорні маршрути, в нього немає зараз конкурентів, всі ключові райони міста його, аж до Станішівки. Маршрут номер 4, який забрали, а це білоруські МАЗи, працюють ще більше у збиток, вдвічі впала виручка. А мешканці Сонячного не мають пільг, яки зараз мають мешканці міста. Інвалідів також не беруть. Маршрутки часто перевантажені, на кінцевих зупинках вони не можуть забрати всіх пасажирів».
Від редакції можемо нагадати, що питання транспортного сполучення у місті дуже болюче. Не так давно відбулися слухання, за результатами яких заступник міського голови Дмитро Ткачук зняв наступного дня з порядку денного питання підвищення вартості проїзду в міському транспорті. До того ж постійні скандали з керівництвом ТТУ не призводять до адекватної результативної співпраці між різними службами.
Ми намагаємось постійно тримати читача в курсі подій та повідомляти останні новини з цього приводу.
Руслан Мороз
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер