З 12 січня житомиряни мають можливість придбати квитки на потяг за допомогою чат-боту у Viber та Telegram

З 12 січня житомиряни мають можливість придбати квитки на потяг за допомогою чат-боту у Viber та Telegram

Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу та повернення квитків. Про це стало відомо під час пресконференції, яка відбулася 12 січня. 

Як зазначив відповідальний за пасажирські перевезення Укрзалізниці Олександр Перцовський, завдяки новому чат-боту у Viber та Telegram пасажири матимуть можливість придбати та повернути квитки. Також можна переглянути розкладу руху, отримати інформацію про прибуття або запізнення потяга та номер колії. Однак поки що така послуга доступна лише для потягів Інтерсіті.

«Сьогодні запускаємо новий цифровий сервіс, адже клієнтський досвід - це не просто стан вагонів, стан колій, у тому числі, це і цифровий досвід. Завдяки цьому боту ви можете зробити 5-6 основних речей. Перше, дізнатися, куди саме їхати і якою є вартість квитка. Переглянути наявність місць за тим, чи іншим напрямком. Для цього є функціонал - "розклад руху". Якщо ви вже обрали свій маршрут, саме тут зможете квитки придбати. Якщо раптом щось у ваших планах зміниться, тут же в боті реалізовано функціонал повернення квитків і на вашу картку повернуться гроші. 

Відео дня

Є декілька новинок, яких ще немає в жодному онлайні боті. Це інформація на яку саме платформу приїжджає ваш потяг. Потрібно лише зробити запит по цьому потягу і за 15 хвилин до прибуття отримаєте інформацію на якій платформі він буде.  Однак, поки така функція реалізована лише для центрального вокзала Києва. 

Також активним буде функціонал «онлайн табло». Через бот вас попередять, якщо обраний потяг запізниться. Табло, що розміщене на вокзалі, ви зможете побачити через месенджери: коли який потяг прибуває, або якщо зміниться платформа, або потяг запізнюється. Поки така можливість знову ж таки тестується для київського вокзалу та потягів інтерсіті», ˗ розповів Олександр Перцовський.

Віце-президент технологічних рішень Visa у 17 країнах світу Олександр Яблунівський наголосив, що оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється за допомогою Visa Token Service, коли можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay та Apple Pay.

 «Для оплати ми використовуємо Visa Token Service. Це коли карта, яку ви зберігаєте в чат боті для подальшого використання, замінюється на так званий токен. Це так само відбувається, коли ви сплачуєте карткою в Apple Pay або Google Pay. Це безпечно, зручно і надасть споживачам впевненість, що їхні карткові дані захищені. Це технологія, яка зараз є золотим стандартом в е-комерції по всьому світу», ˗ зазначив Олександр Яблонський. 

Також за допомогою боту Viber та Telegram пасажири зможуть давати зворотній зв'язок Укрзалізниці: оцінити поїздку, залишити відгук або ж надати свої коментарі та побажання.

Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями: https://static.viber.com/ios/?adjust_t=o91qbo_84zfoq&adjust_fallback=https://chats.viber.com/bot_uz&adjust_campaign=ukranianrailway&adjust_adgroup=pw&adjust_deeplink=viber://pa?chatURI=bot_uz&adjust=true&adjust_t=o91qbo_84zfoq&adjust_campaign=ukranianrailway&adjust_adgroup=pw або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.

Хочете отримувати новини першими – приєднуйтеся до нас у соцмережах

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up