На сайті Житомирського сервісного центру МВС зникла можливість записатися в онлайн чергу на перескладання іспиту з водіння, даний запис можливий лише по телефону.
А тут вже діє людський фактор. Встиг записатися – молодець, підеш на перескладання, не встиг – отримуєш відмову і пробуй знову.
Нещодавно житомирські ЗМІ повідомляли про те, що на сайті просто нереально записатися на отримання певних послуг, деякі житомиряни впродовж місяця намагались записатися в електронну чергу, але все безрезультатно – дати є, а час вибрати неможливо. На самому сайті зазначається, що якщо на певну дату відсутній час – то він просто вже заброньований іншим користувачем.
На сайті регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області з нового року зазначається така інформація: «Записи на складання іспитів здійснюються за номерами телефонів обраного Вами сервісного центру МВС».
Досить швидко можна знайти і номер, за яким потрібно телефонувати. Набираємо номер і 3 хвилини слухаємо музику, після чого дзвінок переривається. Набираємо ще раз – та ж сама історія. Можна зробити висновок, що через великий наплив дзвінків тебе просто викидає з черги.
Яка альтернатива залишається житомирянам? Намагатися встигнути забронювати дану на перескладання, заходячи кожного дня на сайт і телефонуючи на всі телефонні номери, що вказані на сайті, або заплатити 100 доларів і через три дні мати водійське посвідчення? По тому, як їздять більшість на житомирських дорогах, можна зробити висновок, що наші люди не звикли «паритись» і вибирають другий варіант.
Журналісти «20 хвилин» поспілкувалися з Анастасією Кузьмич, головним спеціалістом із зв’язків з громадськістю РСЦ ГСЦ МВС в Житомирській області, яка розповіла нам, чому ж так важко записатися отримання послуг в сервісний центр:
«Запис на складання теоретичного та практичного іспитів здійснюється через функціонал сайту та за номером телефону відповідного ТСЦ МВС.
На жаль, дійсно є проблема з додзвоном у зв’язку з тим, о лінії перевантажені. Якщо ми беремо регіональний сервісний центр, який здійснює запис на реєстрацію то в середньому за день ми приймаємо 150 дзвінків, причому найбільша кількість дзвінків припадає на проміжок часу з 9 ранку до 11 години.
Також йде багато відмов тому, що не вистачає місць для запису. Кількість місць розраховується відповідно до кількості адміністраторів у кожному сервісному центрі та час, який необхідно для надання послуги з урахуванням дотримання карантинних вимог. Тому, на даний час сервісні центри МВС не мають можливості в день обслужити всіх, кому потрібні певні послуги», – говорить пані Анастасія.
З приводу того, що запис в електронну чергу через сайт з нового року перестав функціонувати, Анастасія Кузьмич зазначає, що їх сервісний центр не контролює роботу електронної черги:
«Так, дійсно це можливо, але ми це не контролюємо. Функціонал електронної черги адмініструє головний сервісний центр, тобто ми не можемо будь яким чином втручатися. Телефонний запис не перетинається із записом в електронну чергу».
У повідомленні регіонального сервісного центру МВС у Житомирській області йдеться, що у зв’язку з введенням карантинних норм з весни 2020 року в сервісному центрі розпочали запис виключно через сайт та телефонну лінію:
«Для роботи з урахуванням карантинних вимог, у травні 2020 року Головний сервісний центр МВС розробив та запустив функціонал онлайн-запис запису до електронної черги для отримання послуг через офіційний вебсайт Головного сервісного центру МВС.
Послуги із заміни та відновлення посвідчення водія надаються за умови попереднього запису в чергу через функціонал сайту. Також ці послуги можна замовити через онлайн-сервіс «Електронний кабінет водія», куди документи подаються в електронному вигляді».
«Поки діє карантин, ми не можемо працювати в іншому режимі, так, як колись: людина приходила в сервісний центр, одразу в терміналі брала талон та отримувала послугу, це провокує скупчення людей, якщо до карантину це було нормально, то зараз ми вимушені працювати лише за попереднім записом. Всі номери телефонів вказані на сайті», – зазначає Анастасія Кузьмич.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер