Велике будівництво на Житомирщині: триває монтування системи зважування у русі поблизу села Андріївка

Велике будівництво на Житомирщині: триває монтування системи зважування у русі поблизу села Андріївка

Біля села Андріївка на автомобільному шляху міжнародного значення М 21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (км 148+700 – 149+500) триває встановлення елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху. Про це повідомляє Служба автомобільних доріг у Житомирській області.

Дана система є апаратним комплексом, який складається з датчиків, вбудованих у дорожнє покриття, камер для автоматичного розпізнавання номерних знаків, камер загального огляду та лазерних сканерів.

Монтаж системи передбачає:

проведення земельних робіт;

Відео дня

влаштування фундаментів, WIM;

влаштування тришарового покриття на ділянці дороги;

укріплення узбіч;

виконання робіт з електроживлення, заземлення, освітлення;

пусконалагоджувальних робіт;

облаштування ділянки автодороги.

Підрядна організація, яка виконує роботи —  Товариство «Інтеграл Сістемс». Виконати встановлення системи планується до кінці 2021 року.

Нагадаємо, що з 1 жовтня поточного року набуває чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю», яким передбачено посилення відповідальності за порушення вагових норм на автошляхах країни.

У рамках програми Президента України «Велике будівництво» у Житомирській області триває розбудова дорожньої інфраструктури, зокрема у с. Теснівка на території Коростишівської громади здійснюється поточний середній ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О 060510.

Довідково. Система WiM — інструмент прямого стягнення штрафів за перевищення габаритно-вагових норм. Майданчик системи перекриває дорогу по всій ширині, а фіксація руху здійснюється цілодобово у режимі реального часу за допомогою обладнання, яке монтується в верхньому шарі покриття автомобільних доріг або на прогонових будовах мостів та шляхопроводів.

Навантаження на кожну вісь вимірюється як мінімум у трьох послідовних точках. Автоматично зчитується номерний знак, габаритні розміри, загальна маса, навантаження на кожну вісь та кожне колесо окремо, кількість осей, швидкість руху тощо.

Хочете отримувати новини першими – приєднуйтеся до нас у соцмережах

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up