У Житомирі збільшилась кількість велосипедистів на 40% у порівнянні з 2018 роком

У Житомирі збільшилась кількість велосипедистів на 40% у порівнянні з 2018 роком

У Житомирі впродовж двох днів - в будень та вихідний - рахували велосипедистів, - повідомили у міськраді.

Підрахунок відбувався по всьому місту на 13-ти перехрестях, аби забезпечити максимально точні дані, в межах Європейського тижня мобільності та для цілей концепції розвитку велосипедної інфраструктури, яка наразі активно розробляється містом за підтримки проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні ІІ». Процес координували експерти Bike City consulting, які також є консультантами з розробки велоконцепції.

16 вересня, у суботу, рахували з 12:00 до 14:00 год. 19 вересня, у вівторок, - з 7:30 до 9:30 та з 17:00 до 19:00.

На спеціальному бланку фіксували напрямок руху, маршрути, розмежовували за гендерним показником.

Відео дня

У Житомирі такий перепис велосипедистів проводився вдруге. Перший - у 2018 році.

Результати підсумували та порівняли.

Отож, проти 2018 року кількість користувачів велосипедного транспорту зросла на 40%. У 2018 році ця цифра становила 1505, найсвіжіші дані - 2179.

До підрахунку долучилися студенти Державний університет "Житомирська політехніка" та ГО "Асоціація Велосипедистів Житомирщини". Всього - близько 40 волонтерів, які бажають зробити наше місто комфортним для велосипедистів.

Серед них - студенти Артем Бояров та Віталій Шумлянський. Хлопці здобувають освіту за спеціальністю "Автомобільний транспорт". Кажуть, долучилися до ініціативи, бо хочуть допомогти поліпшити безпеку руху та велоінфраструктуру у місті.

"Підрахунки можуть бути корисними для її розвитку, а це важливо для містян. Ми підраховували, розподіляли за певними групами. Наприклад, спортивні велосипели, міські, дитячі, вантажні, прокатні, особистий легкий персональний транспорт. Також розділяли чоловіків і жінок. Найбільше ведосипедистів припало на вечірній час будня. Більшість - чоловіки, жінок менше", - каже Артем.

Точка моніторингу хлопців - перехрестя Старого Бульвару і Фещенка -Чопівського.

У контексті загальної цифри результат на цій локації - вище середнього.

Артем також використовує двоколісний, та поки повністю замінити ним громадський транспорт не наважується.

"Це зручно, практично з багатьох причин. Та не скрізь безпечно. Сподіваюся, що Житомир стане безпечнішим та доступнішим для велосипедистів", - висловлюється Артем.

Нижче - перехрестя, де здійснювався підрахунок:

1. вул. Київська - просп. Незалежності - Київський міст - Привокзальна пл. - вул. Івана Сльоти

2. вул. Київська - вул. Покровська

3. вул. Вітрука - вул. Корольова

4. Старий бульв. - вул. Фещенка-Чопівського

5. Київське шосе - вул. Параджанова

6. вул. Корольова - вул. Параджанова

7. вул. Чуднівська - вул. Зв’язківців

8. просп. Миру - просп. Незалежності - вул. Перемоги - вул. Вільський Шлях

9. вул. Грушевського - вул. Перемоги

10. вул. Жуйка - вул. Велика Бердичівська

11. вул. Театральна - вул. Велика Бердичівська

12. вул. Покровська - просп. Незалежності

13. вул. Івана Гонти - вул. Селецька - вул. Велика Бердичівська.

Організатором Європейського тижня мобільності є Житомирська міська рада в межах проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні ІІ», який виконується німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за фінансової підтримки урядів Німеччини та Швейцарії

 

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі (3)
  • Валерий Снигуровский

    Є величезна кількість електросамокатів.. У Франції, перша Євросоюзу, яка заборонила використання цього виду, як  найбільш  аварійний та травмований, в першу чергу до пішоходів..
  • Віктор Капітанюк

    А зачем?
  • Федор Ганцалев

    Мало !

keyboard_arrow_up