Техогляд транспорту по-новому. Головний сервісний центр розробляє зміни

Техогляд транспорту по-новому. Головний сервісний центр розробляє зміни

Зміни до порядку проведення техогляду транспортних засобів, які готують в Україні, не стосуються приватних автомобілів.

Головний сервісний центр розробляє зміни до Положення про порядок проведення огляду технічного стану транспортних засобів. Про це заявив перший заступник начальника Головного сервісного центру МВС Юрій Смольянінов.

Зміни стосуються виключно відносин між субʼєктами, які проводять такі перевірки, і субʼєктами, які їх контролюють, а саме Національною поліцією, яка перевіряє технічний стан автомобілів на дорогах, і ГСЦ, який проводить моніторинг результатів обовʼязкового технічного контролю. Інших змін, які впливають на процедури контролю, не планують. За його словами, перелік транспортних засобів, які підлягають перевірці, не розширюватимуть.

«У списку транспортних засобів, що підлягають ОТК, залишаються вантажні автомобілі і засоби вантажопідйомністю понад 3,5 тонни, транспортні засоби, що належать юридичним особам, автобуси і мікроавтобуси для перевезення пасажирів. Вони завжди проходили техконтроль. Так буде й надалі», – уточнив він.

Відео дня

Здійснюють контроль приватні установи, так звані субʼєкти ОТК.

«Це лабораторії, акредитовані Міністерством інфраструктури. На сьогодні їх в Україні 820. Протягом минулого року вони провели 799 тис. перевірок і виявили 1600 порушень. Факт порушення не означає, що автомобіль не може їздити, а лише те, що він має повторно приїхати на огляд і підтвердити свою технічну справність», – каже Юрій Смольянінов.

Зміни потрібні для розвʼязання конфліктних ситуацій, стверджує він.

«У разі виявлення порушень між контрольною організацією і власниками транспортних засобів іноді виникають непорозуміння. Зміни до постанови Кабінету міністрів запроваджують процес відеофіксації перевірки. Відеозапис зберігають у субʼєкта, який провів ОТК. Але в разі виникнення конфлікту цей файл можна передати ДСЦ, Нацполіції або ще комусь для підтвердження того, що техконтроль відповідав регламенту. Ось і все. Більше нічого не змінюється. Ми просто хочемо дати право субʼєктам ОТК фіксувати процес перевірки на відеокамеру і потім використовувати відеозапис (він матиме юридичну силу) для врегулювання спірних ситуацій», – наголосив Смольянінов.

Як повiдомлялось, у Міністерстві інфраструктури пропонували відновити обовʼязковий техогляд приватних автомобілів ще у 2019 році. Відповідний проєкт закону передбачав суттєве вдосконалення механізмів державного регулювання в сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів і був спрямований на підвищення рівня безпеки на дорогах.

У січні 2021-го тодішній міністр інфраструктури Владислав Криклій заявляв, що технічний огляд транспортних засобів з 2022 року планують зробити обовʼязковим.

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up