Система оплати проїзду CityCard в черговий раз "лягла"

Наразі в громадському неможливо оплатити проїзд банківською карткою.
Тобто, якщо у вас немає транспортної картки або готівки (у випадку з маршрутками) то ви або виходите з транспорту, або їдете безкоштовно Це звичайно ж не перший такий випадок за час роботи цього оператора АСООП у нас в місті.
Їх система стабільно "лягає" декілька разів на місяць. Крім незручностей для пасажирів це несе і ще одну неприємність — перевізники не отримують дохід з продажу квитків.
Особливо страждає в цьому випадку наше комунальне ЖТТУ, в транспорті якого крім як картками більше ніяк неможливо розрахуватися за проїзд
"Найкумедніше" в цьому всьому це те, що CityCard ніяк не компенсує перевізникам понесені ними збитки та взагалі ніяк не попереджає пасажирів про такі випадки. Міська влада аналогічно закриває очі на проблему.
А я нагадаю, що перевізники платять по 8% (+2% за еквайрінг) комісії CityCard з кожної оплати проїзду за користування системою АСООП Це доволі великі кошти у порівнянні з тим функціоналом та тією стабільністю роботу, яку надає ця компанія.
Що ж робити? Бажано було б владі все ж звернути увагу на подібні інциденти та почати працювати над проблемою, а не просто закривати на неї очі.
Джерело: Житомир транспортний Новини Житомира
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.