Щодо оплати проїзду в транспорті Житомира: запитання - відповіді
Багато запитань у житомирян виникло з приводу оплати проїзду. Міська рада підготувала питання і відповіді на найбільш поширені запити.
- ФЕЙК: «чув в магазині, що картку житомирянина потрібно замінити всім»
ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: карта житомирянина потребує заміни лише у тому випадку, якщо вона НЕ валідується. Якщо так трапилося, тоді необхідно звернутися в офіс City Card. Якщо карта житомирянина працює, її замінювати не потрібно.
- ФЕЙК: «десь в інтернетах писали, що картку житомирянина потрібно «підтягнути» у застосунок City Card»
ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: картка житомирянина не привʼязується до застосунку. Вона персональна і наявна лише у пластику.
- ФЕЙК: «сусідка сказала, що до «якогось числа» потрібно замінити картку житомирянина на нову»
ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: НІ! Картки житомирянина не потребують заміни, якщо вони працюють.
- ФЕЙК: «Панас Петрович говорив: без квитка я не доведу контролеру, що оплатив/ла проїзд»
ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: у контролерів є пристрої, які перевірять оплату через «вшитий» чіп картки житомирянина. Те ж саме стосується банківської та транспортної картки.
- ФЕЙК: «а чому я маю показувати контролеру, скільки в мене грошей на картці?» (якщо це банківська картка)
ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: пристрій контролера побачить лише дату та успішність оплати
- ФЕЙК: «хтось казав, що учнівські, студентські, безлімітні картки не валідуються або їх потрібно замінити»
ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: учнівські, студентські, безлімітні картки замінювати не потрібно. Ці види карток валідуються і поповнюються, як і раніше.
Якщо будь-яка картка пошкодилася фізично (зламалась, тріснула…) тоді її потрібно замінити.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
Жанна Умінська Петросян
Катерина Грушак
Стефания Димова