Щодо оплати проїзду в транспорті Житомира: запитання - відповіді

Щодо оплати проїзду в транспорті Житомира: запитання - відповіді

Багато запитань у житомирян виникло з приводу оплати проїзду. Міська рада підготувала питання і відповіді на найбільш поширені запити.

  • ФЕЙК: «чув в магазині, що картку житомирянина потрібно замінити всім»

ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: карта житомирянина потребує заміни лише у тому випадку, якщо вона НЕ валідується. Якщо так трапилося, тоді необхідно звернутися в офіс City Card. Якщо карта житомирянина працює, її замінювати не потрібно.

  • ФЕЙК: «десь в інтернетах писали, що картку житомирянина потрібно «підтягнути» у застосунок City Card»

ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: картка житомирянина не привʼязується до застосунку. Вона персональна і наявна лише у пластику.

  • ФЕЙК: «сусідка сказала, що до «якогось числа» потрібно замінити картку житомирянина на нову»

ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: НІ! Картки житомирянина не потребують заміни, якщо вони працюють.

Відео дня
  • ФЕЙК: «Панас Петрович говорив: без квитка я не доведу контролеру, що оплатив/ла проїзд»

ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: у контролерів є пристрої, які перевірять оплату через «вшитий» чіп картки житомирянина. Те ж саме стосується банківської та транспортної картки.

  • ФЕЙК: «а чому я маю показувати контролеру, скільки в мене грошей на картці?» (якщо це банківська картка)

ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: пристрій контролера побачить лише дату та успішність оплати

  • ФЕЙК: «хтось казав, що учнівські, студентські, безлімітні картки не валідуються або їх потрібно замінити»

ДОСТОВІРНА ІНФОРМАЦІЯ: учнівські, студентські, безлімітні картки замінювати не потрібно. Ці види карток валідуються і поповнюються, як і раніше.

Якщо будь-яка картка пошкодилася фізично (зламалась, тріснула…) тоді її потрібно замінити.

 

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі (3)
  • Жанна Умінська Петросян

    Хочете сказати що то що сьогодні вранці там творилося то це фейки?! Ганьба!! Чому не можна записатися через  онлайн?! Один номер який весь час зайнятий!!! Компанія лишила тисячі людей пільгового проїзду!!! Ганьбище!!!
  • Катерина Грушак

    Чому картка житомирянина до змін валідувалась,а зараз ні. У тому офісі на Театральній 13 настоящий дурдом. Цеж треба так із народу глумиться.
  • Стефания Димова

    ВИМАГАЄМО ЗВІЛЬНИТИ профільного заступника МГ з питань транспорту - ШЕВЧУКА ОЛЕКСАНДРА СЕРГІЙОВИЧА

keyboard_arrow_up