Найпоширеніші помилки при валідації транспортних карток

Найпоширеніші помилки при валідації транспортних карток

Міська рада проаналізувала найпоширеніші помилки пасажирів при оплаті проїзду.

1. Не потрібно прикладати транспортну картку чи банківську картку до екрана валідатора. Екран слугує лише для відображення інформації. Не потрібно прикладати картку до сканера валідатора. Сканер використовується для інших типів оплат.

Правильно:

Транспортну картку та банківську картку прикладати до позначки «Безконтактна оплата», що знаходиться в нижній частині валідатора.

Відео дня

2. Не потрібно прикладати телефон впритул на валідатор. Між сканером на зображенням QR-квитка в телефоні повинна бути відстань, що забезпечить зчитування. Не потрібно прикладати телефон до екрану валідатора. Екран слугує лише для відображення інформації.

Правильно:

QR-квиток, згенерований у мобільному додатку, прикладати з відкритим зображенням QR-квитка в телефоні на відстані 3-5 см до сканера, що знаходиться посередині валідатора. У телефоні налаштування дати і часу повинні відповідати часовому поясу України.

  • Перед входом у транспортний засіб заздалегідь приготуйте носій оплати проїзду, щоб не створювати затримок при посадці в транспорт.
  • Перед прикладанням носія оплати перевірте зображення на екрані валідатора. Валідатор в режимі очікування оплати на екрані містить годинник. Якщо на екрані валідатора відображається інформація про обробку операції попереднього пасажира або ж відображається інформація про результат зчитування носія оплати проїзду – зачекайте поки не з’явиться на екрані годинник, прикладати носій оплати під час відсутності годинника не потрібно.
  • Транспортні та банківські картки прикладати до позначки «Безконтактна оплата», що знаходиться в нижній частині валідатора. QR-квиток, згенерований у мобільному додатку, прикладати з відкритим зображенням QR-квитка в телефоні на відстані 3-5 см до сканера, що знаходиться посередині валідатора.
  • Пасажир повинен ознайомитись з результатом обробки операції. Досить часто пасажири не очікують відповіді на екран, що створює потім непорозуміння з водіями, контролерами у випадку відсутності коштів на балансі, блокування картки, завершення терміну дії тощо.

Зображення на екрані валідатора та їхнє значення:

Оплату/реєстрацію проїзду в онлайн режимі здійснено успішно

Оплату/реєстрацію проїзду в оффлайн режимі здійснено успішно

Оплату/реєстрацію проїзду банківською карткою здійснено успішно

Оплатити/зареєструвати проїзд неможливо, картка міститься в списку заблокованих до використання карток

Проїзд оплачено/зареєстровано. Для неперсоніфікованих карток для оплати за наступного пасажира необхідно зачекати

Джерело: Житомирська міська рада

 

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up