Електронний кабінет водія: що це, для чого і як ним користуватися?

Електронний кабінет водія: що це, для чого і як ним користуватися?

Перенесення послуг у віртуальну площину, мінімізація людського фактору та, як наслідок, ліквідація корупційних ризиків – все це про Електронний кабінет водія.

Цей сервіс мінімізує витрати часу та зусиль клієнтів сервісних центрів МВС і робить найпопулярніші послуги однаково доступними для всіх громадян країни.

Що таке Електронний кабінет водія?

Електронний кабінет водія — це онлайн-сервіс, завдяки якому кожен може дізнатися актуальну інформацію про власні авто та посвідчення водія, перевірити й оплатити адміністративні правопорушення, переглянути історію будь-якого автомобіля за VIN-кодом та записатися в електронну чергу до сервісних центрів МВС.

«Власник автомобіля може зайти на сайт Головного сервісного центру МВС у розділ «Електронний кабінет водія», авторизуватися через цифровий підпис, BankID або MobileID і дізнатися інформацію про свої транспортні засоби, перевірити й оплатити штрафи, переглянути інформацію про посвідчення водія (коли видавалося, строк дії) тощо. Також в електронному кабінеті водія можна ознайомитися з послугами, які надають сервісні центри МВС і записатися в чергу он-лайн», – розповідає начальник сервісного центру № 1841 Юрій Опанащук.

Варто відзначити, що в Житомирській області записатися в електронну чергу он-лайн можна у сервісні центри, що знаходяться у Бердичеві, Коростені та Новограді-Волинському. Одним із останніх нововведень стала можливість видалити свій запис з черги, якщо у клієнта раптом змінилися плани.

Як створити Електронний кабінет?

Спочатку потрібно зайти на сайт Головного сервісного центру e-driver.hsc.gov.ua. Е-кабінет також доступний на Урядовому порталі kmu.gov.ua – у розділі «Електронні послуги».

Наступний крок – авторизація. Доступ до е-Кабінету здійснюється за допомогою цифрового підпису (ЕЦП), BankID або MobileID, а відтепер – і завдяки авторизації через BankID ПриватБанку.

Заключний етап – вказати свою електронну пошту (інформація необхідна для сповіщень про штрафи та обтяження) та номер мобільного телефону (для запису в електронну чергу). Якщо ви одразу не додали цієї інформації – не біда, оскільки її можна внести пізніше в розділ «Мій профіль».

Яку інформацію про автомобіль можна отримати через Е-кабінет?

Завдяки Електронному кабінету можна перевірити будь-який транспортний засіб, знаючи VIN-код. Безкоштовно можна дізнатися:

- останню операцію з транспортним засобом (ТЗ);

- дату і місце останньої реєстрації ТЗ (у якому ТСЦ МВС здійснили операцію);

- марку, модель, рік випуску, колір;

- номерний знак;

- тип, призначення ТЗ, кількість сидячих місць з місцем водія;

- об’єм (потужність) двигуна, тип пального;

- масу без навантаження і повну маса.

Крім цього, відповідно до Постанови КМУ від 25 березня 2016 р. № 260 «Деякі питання надання інформації про зареєстровані транспортні засоби та їх власників» через Е-кабінет можна отримати платну інформацію про:

- кількість власників;

- наявність обтяжень на авто;

- проходження обов’язкового технічного контролю;

- наявність інформації про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних ТЗ;

- кількість дорожньо-транспортних пригод за участю ТЗ;

- дата першої реєстрації;

- особливі відмітки.

Варто зауважити, що сервіс надає дані, що не містять конфіденційної інформації власника транспортного засобу.

Отримати додаткову інформацію та консультації можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, переглянути актуальні новини сервісних центрів МВC – на hsc.gov.ua.

 

Регіональний сервісний центр МВС

в Житомирській області

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

keyboard_arrow_up