Змінами передбачено, що обласна рада повинна надати погодження на видачу спеціального дозволу на користування надрами у дуже стислі – визначені Державною службою геології та надр – строки, за які неможливо всебічно вивчити це питання. І у разі, якщо обласна рада не надає відповіді у встановлені терміни, то Держгеонадра застосовують принцип «мовчазної згоди», а саме, вважають видачу дозволу погодженою.
Очільник депутатського корпусу впевнена, що Кабінет Міністрів України при внесенні змін не врахував порядок і процедуру прийняття рішень на сесіях обласної ради, що в свою чергу унеможливлює своєчасне надання погодження видачі спеціальних дозволів. Адже нормативно-правовими актами передбачено, що проекти рішень мають бути оприлюднені за 20 робочих днів до засідання сесії. Окрім цього, не враховано й терміни проведення чергових сесійних засідань.
Анжеліка Лабунська у позові зазначає, що вказані зміни нівелюють роль органів місцевого самоврядування під час вирішення питань надання надр у користування та зачіпають інтереси жителів територіальних громад області. Цими змінами Кабінет Міністрів України порушив низку законів і нормативно-правових актів, зокрема – Конституцію України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про доступ до публічної інформації», Регламент обласної ради.
Адміністративний позов подано до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Прес-служба Житомирської обласної ради
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер