Доступний Житомир: комунальний транспорт буде ходити у всі мікрорайони міста

Доступний Житомир: комунальний транспорт буде ходити у всі мікрорайони міста

Міська влада планує придбати 100 низькополих автобусів.

Про це розповів Житомирський міський голова Сергій Сухомлин 6 квітня, під час брифінгу присвяченому результатам робочої поїздки до Туреччини, де пройшли переговори з виробниками міських низькополих автобусів.

У міській раді зауважили, що комунальний транспорт Житомира має бути безпечним та комфортним для міських жителів.

«На даний момент на ринку представлено декілька виробників, автобуси яких приходять за ціною. Це Мінський автобусний завод, луцький виробник автобусів «Богдан», львівський завод «Електрон» та ряд європейських представників, заводи яких сконцентровані в Туреччині. Це Karsan (Франція), ISUDZU та турецький виробник Atakar», - поділився Сергій Сухомлин.

Очільник міста показав на фото автобус ISUDZU моделі Citibus. Його вартість для європейських країн становить 130 тисяч євро. Але під час останньої зустрічі для Житомира виробник ISUDZU запропонував ціну 80 тисяч євро.

«Довжина такого автобусу 9,5 метрів і він вміщає 72 пасажира. Це достатньо сучасний та комфортний автобус. У 2015 році на виставці у Бельгії саме цей транспорт був визнаний найкращим по комфортабельності міським автобусом», - поділився Сергій Сухомлин.

ISUDZU Citibus обладнаний всіма сучасними системами безпеки. Окрім цього автобуси оснащений кондиціонером, обігрівом салону, автоматичною трансмісією, електронними табло, системо оповіщення, відеокамерами та двигуном з екологічним стандартом Євро-5.

В Україні досі такі автобуси не обслуговували. Мер розповів, що на міські автобуси українські виробники дають рік гарантії на 50 тисяч кілометрів пробігу. Завод ISUDZU нині дає три роки гарантії на 300 тисяч кілометрів пробігу. На його думку, це достатньо серйозна гарантія. Якщо місто закупить саме такі автобуси, то це дасть змогу декілька років не хвилюватися за додаткове навантаження на комунальне підприємство міста.

«На депутатські комісії ми будемо виносити це питання, щодо фінансування даного проекту. Мінімально нам необхідно закупити 40 автобусів лише для того, аби забезпечити всі мікрорайони Житомира, що не охвачені комунальним транспортом. Як результат, усі пільгові категорії матимуть доступ до громадського транспорту», - додав Сергій Схомлин.

Поки зарано говорити про конкретну марку автобусів, які будуть придбані для Житомира. Міський голова підсумував, що навіть якщо депутатський корпус підтримає цей проект, в будь-якому випадку це буде міжнародний тендер і у цьому конкурсі буде визначатися переможець. Але наголосив, що електротранспорт лишається пріоритетним напрямком пасажироперевезень у Житомирі.

Марина Михальчук

0
0
0
0
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up