Доступний Житомир: комунальний транспорт буде ходити у всі мікрорайони міста

Міська влада планує придбати 100 низькополих автобусів.

Доступний Житомир: комунальний транспорт буде ходити у всі мікрорайони міста

Про це розповів Житомирський міський голова Сергій Сухомлин 6 квітня, під час брифінгу присвяченому результатам робочої поїздки до Туреччини, де пройшли переговори з виробниками міських низькополих автобусів.

У міській раді зауважили, що комунальний транспорт Житомира має бути безпечним та комфортним для міських жителів.

«На даний момент на ринку представлено декілька виробників, автобуси яких приходять за ціною. Це Мінський автобусний завод, луцький виробник автобусів «Богдан», львівський завод «Електрон» та ряд європейських представників, заводи яких сконцентровані в Туреччині. Це Karsan (Франція), ISUDZU та турецький виробник Atakar», - поділився Сергій Сухомлин.

Очільник міста показав на фото автобус ISUDZU моделі Citibus. Його вартість для європейських країн становить 130 тисяч євро. Але під час останньої зустрічі для Житомира виробник ISUDZU запропонував ціну 80 тисяч євро.

«Довжина такого автобусу 9,5 метрів і він вміщає 72 пасажира. Це достатньо сучасний та комфортний автобус. У 2015 році на виставці у Бельгії саме цей транспорт був визнаний найкращим по комфортабельності міським автобусом», - поділився Сергій Сухомлин.

ISUDZU Citibus обладнаний всіма сучасними системами безпеки. Окрім цього автобуси оснащений кондиціонером, обігрівом салону, автоматичною трансмісією, електронними табло, системо оповіщення, відеокамерами та двигуном з екологічним стандартом Євро-5.

В Україні досі такі автобуси не обслуговували. Мер розповів, що на міські автобуси українські виробники дають рік гарантії на 50 тисяч кілометрів пробігу. Завод ISUDZU нині дає три роки гарантії на 300 тисяч кілометрів пробігу. На його думку, це достатньо серйозна гарантія. Якщо місто закупить саме такі автобуси, то це дасть змогу декілька років не хвилюватися за додаткове навантаження на комунальне підприємство міста.

«На депутатські комісії ми будемо виносити це питання, щодо фінансування даного проекту. Мінімально нам необхідно закупити 40 автобусів лише для того, аби забезпечити всі мікрорайони Житомира, що не охвачені комунальним транспортом. Як результат, усі пільгові категорії матимуть доступ до громадського транспорту», - додав Сергій Схомлин.

Поки зарано говорити про конкретну марку автобусів, які будуть придбані для Житомира. Міський голова підсумував, що навіть якщо депутатський корпус підтримає цей проект, в будь-якому випадку це буде міжнародний тендер і у цьому конкурсі буде визначатися переможець. Але наголосив, що електротранспорт лишається пріоритетним напрямком пасажироперевезень у Житомирі.

Марина Михальчук

0
0
0
0
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 Футбольні поля області: 6 збудували, 4 завершують та ще готують 7 проектів 17:20 Як легалізують сімейні ферми? 17:00 Сьогодні у Житомирі відбудеться дискусія "Куди рухається Житомир? Презентація дослідження мобільності" 16:44 Чи буде прояв прямої демократії, Андрію? Від читача 15:54 Допоможіть моїй донечці побачити цей світ власними очима 16:17 Грибники в Сонячному знайшли небезпечний снаряд 16:00 Школярі із Семенівської ОТГ переймали досвід учнівського самоврядування у школах Житомира 15:43 У Брусилівському районі на 3 дорогах ліквідовують ямковість 15:30 А ти зареєстрував свою компанію у конкурсі "Народний Бренд 2018" ? 15:23 Названа дата відкриття житомирського садочка № 52 15:01 Плодовий прорив: хто купує українські яблука 14:45 В ОДА затвердили План заходів установ та підприємств у разі ускладнення погодних умов 14:19 Що треба знати про нові правила реєстрації авто? 14:00 Шлюбний договір: правові тонкощі 12:44 Житомирянки доводять, що вони "неслабка стать" 12:20 Увага! Роз'яснення: хто може отримати субсидію? 12:01 У Ємільчинському районі під час пожежі виявили тіло жінки 11:44 Овруцька ОТГ розвиватиме економіку, інфраструктуру та туризм 11:20 "Пакунки малюка" - уже в пологових області 11:01 Для першокласників у групах продовженого дня має бути організований денний сон
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up