«Протягом 100 днів роботи нам вдалося розпочати реформування багатьох напрямків. Приємно, що у спільній роботі з депутатським корпусом та членами виконкому є порозуміння та діалог», – зазначив Сергій Сухомлин.
Більшість питань, що піднімалися на прес-конференції, стосувалися економії бюджетних коштів, фінансування різних галузей життєдіяльності міста, інвестиційних та енергоефективних проектів, що впроваджуються у Житомирі.
Окрему увагу Сергій Сухомлин звернув на створення відділу енергоменеджменту на базі департаменту економічного розвитку міської ради. Відповідний проект рішення буде винесений на розгляд депутатів під час найближчої сесії. За словами першого заступника міського голови, відділ буде виконувати наступні завдання:
– забезпечення раціонального використання бюджетних коштів на придбання енергоресурсів;
– сприяння оптимізації структури споживання енергоресурсів;
– підвищення ефективності використання всіх видів енергоносіїв;
– покращення якості надання енергетичних послуг;
– налагодження енергоефективної експлуатації споруд, будівель та житлових будинків, систем централізованого опалення та обладнання генерації енергії та ін.
«На даний момент відсутній будь-який моніторинг показників споживання енергоресурсів комунальними підприємствами. В першу чергу відділ енергоменеджменту буде проводити енергоаудит комунальних закладів. Цього року робота буде спрямована на управління освіти. Енергоаудит буде проведений по кожному садочку та школі. Ця робота повинна бути завершена до кінця поточного року. В бюджет наступного року ми будемо закладати кошти на проведення енергоаудиту в усіх інших комунальних закладах», – повідомив Сергій Сухомлин.
За повідомленням Житомирської міської ради.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер