У проекті бюджету Житомира на 2015 рік, на утримання дитячо-юнацьких шкіл та проведення навчально-тренувальних зборів та змагань закладено 4 019,2 тис. грн. У пояснювальній записці стверджується, що це на 12,8% більше, ніж було витрачено в 2014 році. Але ця сума менша, ніж була в проекті бюджету на 2014 рік.
За рахунок затверджених асигнувань планується утримання:
- 2 дитячо-юнацьких спортивних шкіл (розпорядник коштів - управління освіти) - 3 590 300 грн
- проведення навчально-тренувальних зборів та змагань (розпорядник коштів - управління у справах сім'ї, молоді та спорту) - 406 700 грн
Ще 90 тисяч отримає Управління капітального будівництва на ремонт ДЮСШ №2.
Спортивні школи
Управління освіти Житомирської міської ради - 382 482 555 грн
Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкiл - 3 590 300 грн (у проекті бюджету на 2014 рік - 3 652 937,6 гривень)
Дитячо-юнацька спортивна школа №1 - 1455 200 грн (111,3% до фактичного 2014 року)
Дитячо-юнацька спортивна школа №2 - 2 135 100 (115,6%)
У ДЮСШ № 1 та ДЮСШ № 2 Житомира навчається 996 дітей та працює близько 74 людини, у тому числі тренерів-викладачів – 42,92 одиниці.
Видатки на заробітну плату з нарахуваннями складають 2 655,9 тис. грн., або на 10,5 відсотка більше, порівняно з 2014 роком. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, які розраховано виходячи з реальної потреби установ в натуральних одиницях із застосуванням прогнозного підвищення тарифів складають 583,2 тис. грн. В поточних видатках враховано потребу на послуги зв’язку, проведення невідкладних поточних ремонтів, виконання першочергових протипожежних заходів, харчування учасників змагань та забезпечення проведення навчально-тренувальних зборів для підготовки спортсменів до участі у всеукраїнських змаганнях.
Законом України від 28.12.2014 № 76-VIII «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» доповнено статтю 10 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» таким змістом «Порядок та розмір плати за навчання у дитячо-юнацьких спортивних школах встановлюється Кабінетом Міністрів України».
На даний час розмір плати за навчання не визначено.
Спортивні змагання
За рахунок загального фонду міського бюджету в 2015 році на реалізацію заходів по галузі фізичної культури і спорту планується спрямувати 428,9 тисячі гривень, що на 4,7 % більше ніж було витрачено у 2014 році. Варто зазначити, шо в проекті бюджету на 2014 рік на ці цілі було закладено 564 тисячі гривень, тобто майже на 30% більше, ніж зараз.
Найбільше зрізали бюджет спортивних заходів ФСТ - більше ніж в два рази. І це при тому, що цього року самі ФСТ і підпорядковані їм спортивні школи віддали з Фонду соціального страхування на утримання місцевим бюджетам.
За рахунок передбачених видатків планується провести 131 спортивних заходів та залучити 13 100 учасників.
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради - 6 181 500 грн
Функціонування клубів пiдлiткiв за місцем проживання - 3 732 200 грн (126%)
Проведення спортивної роботи в регіоні - 428,900 грн
- Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпийських видів спорту - 225 800 грн (107% до фактичного у 2014 році. Але на 2014 року в проекті бюджету було закладено 265 тис. грн)
- Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з неолімпійських видів спорту - 180 900 грн (107% при плановому на 2014 рік - 208,9 тис. грн)
- Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань та заходів з інвалідного спорту - 13 600 грн (133% при плановому на 2014 рік - 16,4 тис. грн)
- Фінансова підтримка регіональних осередків всеукраїнських ФСТ у проведенні фізкультурно-масових заходів серед населення - 8 600 грн (42% при плановому на 2014 - 74,5 тис. грн)
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради - 511 686
- Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних ДЮСШ - 90 194 (Реконструкція покрівлі ДЮСШ №2 по вул. Хлібна,24 в м. Житомирі)
За матеріалами Спортивного Житомира
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер