Цього разу, у рамках проекту «Журналіст змінює професію», ми вирішили показати труднощі в роботі автомaаляра. Щоб випробувати на собі цю професію, нас гостинно прийняла СТО «K&J Auto Service».
Коли зайшла на місце своєї нової роботи, то відразу погляд упав на оголошення, де зазначено: «За розпивання алкогольних напоїв та куріння на території – штраф». Власник сміється і говорить, що пропагує здоровий спосіб життя, адже неприпустимо, щоб працівник міг собі дозволити випити на робочому місці.
В автомалярів день починається по-різному
Виявилося, що робота автомаляра кожен день розпочинається по-різному. Буває з чаю, а буває і відразу зі «шліфування ластівки».
Спочатку працівники оцінюють кількість роботи на день, оглядають усі готові деталі до фарбування, щоб не було нерівностей. Якщо потрібно, обклеюють частини, що не потребують фарбування, та заганяють у спеціальну камеру. Потім надягають костюм, обов’язково маску, і приступають до фарбування.
Робота автомаляра – творча, але вимагає технічних знань щодо витрати матеріалів. У його обов’язки входить: підготовка інструменту, фарбувального матеріалу, фарбування деталей і очищення інструменту.
Для фарбування авто потрібно в середньому 10 – 15 днів – усе залежить від складності роботи. За місяць з гаража намагаються випустити близько 50 відрихтованих авто.
Як розповів власник «K&J Auto Service» Іван Комінарець, колись він також починав із цієї професії, але потім зрозумів, що потрібно розширюватися в цій сфері, і відкрив власне СТО.
Також він зазначив, що в роботі є недолік – це присутність фарби. Однак працівникам намагаються забезпечувати достойну заробітну плату та, водночас, створювати комфортні умови перебування на роботі.
У колективі відмовок не буває
На СТО працює 12 працівників, кожен з яких знає свою справу. І, у першу чергу, важливу роль грає згуртованість команди, яка необхідна для збільшення швидкості та злагодженості робіт, а значить, спрямована на ефективність. Іван розповідає, що намагався підбирати кадри ретельно, щоб клієнти відчували якість сервісу.
Дуже важливо, щоб малярі зберегли баланс між любов’ю до творчості, професійним чуттям і схильністю слідувати інструкціям і правилам.
Маляр повинен «бачити руками» нерівності кузова перед фарбуванням і мати розвинене відчуття, щоб розрізняти колірні відтінки. Тому протягом року учнівства стає ясно, чи виросте з учня автомаляр.
Щодо того, яка атмосфера серед працівників, власник відмітив, що позитивна. Оскільки колектив слідує спільному девізу: «Візьми і зроби». У них немає відмовок, що вони не можуть і не вміють. При цьому роблячи все якісно та максимально швидко.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер