Маршрутна «мафія» хоче заробляти ще більше

Житомирські перевізники хочуть підняти ціни за проїзд у маршрутках до 5 грн, а деякі – навіть до 10 грн. Звісно, питання щодо подорожчання проїзду рано чи пізно мало б постати. Але перед цим потрібно з’ясувати, а чи виконують перевізники свої обов’язки (і чи зміниться на краще після можливого подорожчання комфорт пасажирів)?

 

Маршрутна «мафія» хоче заробляти ще більше

Особисто я користуюся громадським транспортом, переважно тролейбусом. Але іноді доводиться користуватися й маршрутками. Можна було б платити за проїзд і більше, але, відповідно, якість послуги мала би бути кращою.
Їхати зранку на роботу у брудній, холодній та засмальцьованій маршрутці, яка вщент набита людьми, і при цьому платити 5 грн? Це знущання. Навіть 3 грн забагато за такий «сервіс і комфорт»!
При цьому частина маршруток не дотримуються графіка, не завжди доїжджають до кінцевої зупинки, відстоюються на зупинці, регулярно порушують правила дорожнього руху, зупиняються на пішохідних переходах, заважаючи пішоходам та іншому транспорту.
І постає запитання, скільки ж має коштувати проїзд в маршрутках? Чому 5 грн або 10 грн, а не 2,5 грн?
Можу з усією відповідальністю сказати, що ніхто не знає, яку кількість пасажирів вони перевозять протягом дня. Відповідно, жодних економічних розрахунків зробити неможливо. Не знаючи кількості пасажирів, не можна розрахувати економічно обґрунтований тариф.
Перевізник рахує свій тариф як йому заманеться, закладаючи туди будь-які витрати. Ось і маємо ситуацію, коли власники маршрутів отримують надприбутки, а житомиряни вимушені їздити, вибачте,у іржавих коритах.
Вихід, звісно, є.
Це збільшення кількості електротранспорту та використання великогабаритних автобусів. Вони можуть бути як приватними, так і комунальними. Якщо у Житомирі замінити малогабаритні маршрутки на автобуси, можна не лише зробити проїзд комфортним, а й зменшити затори на дорогах міста.
Житомир має брати приклад з міста Конотопа, де міська влада не піддалася на шантаж маршрутної «мафії», зменшивши вартість проїзду з 3 грн до 2,5 грн. А з іншими перевізниками просто розірвала угоди і замінила ті маршрути комунальним транспортом.

Микола Череднік

 

Коментарі
16:55 Що подивитися на вихідних 16:21 Житомиряни вже підписали понад 70 тисяч декларацій з лікарями 16:06 Плануєте торгувати алкоголем і тютюном - подбайте про ліцензію 15:56 Водоканал скидає нечистоти у Тетерів. ВІДЕО з місця події play_circle_filled 15:46 Від футболу до туризму. Ліга чемпіонів в Україні 15:30 Житомирянам розповіли, як виглядатиме сквер на Лятошинського 15:17 На Житомирщині прокуратурою спільно з податківцями викрито підпільний цех з виробництва фальсифікованого алкоголю, що діяв на території області 15:00 Депутати бюджетної комісії обласної ради не підтримали питання по ТОВ «Валки-Ільменіт» 14:46 На Житомирщині 10 абітурієнтів були відсторонені від ЗНО через користування мобільними телефонами 14:16 В Олевському районі ліквідовано займання торфу на площі 0,05 га 14:00 Прокурор Житомирщини Любомир Війтович: "Наш фах вимагає повної самовіддачі та постійної самоосвіти" 12:44 За першу половину травня Житомирський рибоохоронний патруль виявив 123 порушення 12:20 На Словечанщині затримали копачів бурштину, які намагалися видати себе за відпочивальників

Хто переможе: газета «Бердичівський погляд» та пенсіонер Валентин Ганоль  чи мільйонерка, депутат обласної ради Анжеліка...

У період з 1 по 17 травня було виявлено 123 порушення, з яких 23 були грубими. Збитки, завдані рибному господарству, склали...

Детальніше про це, в рамках проекту «Я маю право!», розповіли фахівці Андрушівського бюро правової допомоги.

Упродовж двох днів під час тестування було виявлено перші порушення, відтак поліцейські закликають абітурієнтів суворо дотримуватись...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up