Маршрутна «мафія» хоче заробляти ще більше

Маршрутна «мафія» хоче заробляти ще більше

Житомирські перевізники хочуть підняти ціни за проїзд у маршрутках до 5 грн, а деякі – навіть до 10 грн. Звісно, питання щодо подорожчання проїзду рано чи пізно мало б постати. Але перед цим потрібно з’ясувати, а чи виконують перевізники свої обов’язки (і чи зміниться на краще після можливого подорожчання комфорт пасажирів)?

 

Особисто я користуюся громадським транспортом, переважно тролейбусом. Але іноді доводиться користуватися й маршрутками. Можна було б платити за проїзд і більше, але, відповідно, якість послуги мала би бути кращою.
Їхати зранку на роботу у брудній, холодній та засмальцьованій маршрутці, яка вщент набита людьми, і при цьому платити 5 грн? Це знущання. Навіть 3 грн забагато за такий «сервіс і комфорт»!
При цьому частина маршруток не дотримуються графіка, не завжди доїжджають до кінцевої зупинки, відстоюються на зупинці, регулярно порушують правила дорожнього руху, зупиняються на пішохідних переходах, заважаючи пішоходам та іншому транспорту.
І постає запитання, скільки ж має коштувати проїзд в маршрутках? Чому 5 грн або 10 грн, а не 2,5 грн?
Можу з усією відповідальністю сказати, що ніхто не знає, яку кількість пасажирів вони перевозять протягом дня. Відповідно, жодних економічних розрахунків зробити неможливо. Не знаючи кількості пасажирів, не можна розрахувати економічно обґрунтований тариф.
Перевізник рахує свій тариф як йому заманеться, закладаючи туди будь-які витрати. Ось і маємо ситуацію, коли власники маршрутів отримують надприбутки, а житомиряни вимушені їздити, вибачте,у іржавих коритах.
Вихід, звісно, є.
Це збільшення кількості електротранспорту та використання великогабаритних автобусів. Вони можуть бути як приватними, так і комунальними. Якщо у Житомирі замінити малогабаритні маршрутки на автобуси, можна не лише зробити проїзд комфортним, а й зменшити затори на дорогах міста.
Житомир має брати приклад з міста Конотопа, де міська влада не піддалася на шантаж маршрутної «мафії», зменшивши вартість проїзду з 3 грн до 2,5 грн. А з іншими перевізниками просто розірвала угоди і замінила ті маршрути комунальним транспортом.

Микола Череднік

 

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
17:52 Виконання бюджету 2020 року 17:29 У Радомишльському районі знайшли п’ять артилерійських снарядів часів минулих війн 17:00 Летальність виросте: експерти очікують більш важкий період COVID в Україні 16:56 Візьміть в добрі руки пухнастого друга: оголошення в Житомирі станом на 26 січня Від читача 17:04 Просування реклами в соцмережах 16:40 В області профінансовано пенсії за січень 16:19 Повіривши в класичні схеми шахраїв, жительки області втратили понад 20 тисяч гривень 16:00 Міжнародні відправлення Укрпоштою без рукописних папірців: що зміниться 15:38 Негода ускладнює рух на дорогах: упродовж доби рятувальники тричі допомагали водіям 15:20 Ресторан «Вишневий Сад» запрошує! 15:18 На Житомирщині стартував поетичний марафон до 150-річчя з Дня народження Лесі Українки. ВІДЕО 15:00 В Україні хочуть штрафувати за неправильно встановлені кондиціонери на будинках 14:57 У Житомирі без тепла залишилися будинки на вулицях Ріхтера та Київській 14:40 5 етапів вакцинації - оприлюднено детальний план щеплення українців від коронавірусу 14:36 У Житомирі працівник пошти "половинив" закордонні посилки містян 14:20 Рік починаємо з гарних справ! 14:01 Що буде в 2021 році: 12 значущих подій в світі 13:00 Тролейбус на Мальованку: у цьому році у Житомирі мають відкрити новий тролейбусний маршрут 12:40 Діаманти у спідньому і валюта в шоколадках: митники назвали найнеординарніші схованки 12:21 Українцям можуть компенсувати субсидіями втрати за комуналку
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up