Маршрутна «мафія» хоче заробляти ще більше

Житомирські перевізники хочуть підняти ціни за проїзд у маршрутках до 5 грн, а деякі – навіть до 10 грн. Звісно, питання щодо подорожчання проїзду рано чи пізно мало б постати. Але перед цим потрібно з’ясувати, а чи виконують перевізники свої обов’язки (і чи зміниться на краще після можливого подорожчання комфорт пасажирів)?

 

Маршрутна «мафія» хоче заробляти ще більше

Особисто я користуюся громадським транспортом, переважно тролейбусом. Але іноді доводиться користуватися й маршрутками. Можна було б платити за проїзд і більше, але, відповідно, якість послуги мала би бути кращою.
Їхати зранку на роботу у брудній, холодній та засмальцьованій маршрутці, яка вщент набита людьми, і при цьому платити 5 грн? Це знущання. Навіть 3 грн забагато за такий «сервіс і комфорт»!
При цьому частина маршруток не дотримуються графіка, не завжди доїжджають до кінцевої зупинки, відстоюються на зупинці, регулярно порушують правила дорожнього руху, зупиняються на пішохідних переходах, заважаючи пішоходам та іншому транспорту.
І постає запитання, скільки ж має коштувати проїзд в маршрутках? Чому 5 грн або 10 грн, а не 2,5 грн?
Можу з усією відповідальністю сказати, що ніхто не знає, яку кількість пасажирів вони перевозять протягом дня. Відповідно, жодних економічних розрахунків зробити неможливо. Не знаючи кількості пасажирів, не можна розрахувати економічно обґрунтований тариф.
Перевізник рахує свій тариф як йому заманеться, закладаючи туди будь-які витрати. Ось і маємо ситуацію, коли власники маршрутів отримують надприбутки, а житомиряни вимушені їздити, вибачте,у іржавих коритах.
Вихід, звісно, є.
Це збільшення кількості електротранспорту та використання великогабаритних автобусів. Вони можуть бути як приватними, так і комунальними. Якщо у Житомирі замінити малогабаритні маршрутки на автобуси, можна не лише зробити проїзд комфортним, а й зменшити затори на дорогах міста.
Житомир має брати приклад з міста Конотопа, де міська влада не піддалася на шантаж маршрутної «мафії», зменшивши вартість проїзду з 3 грн до 2,5 грн. А з іншими перевізниками просто розірвала угоди і замінила ті маршрути комунальним транспортом.

Микола Череднік

 

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

16:55 Олександр Усик спробує зібрати всі боксерські нагороди світу 16:20 Понад тисячу нових робочих місць створили на підприємствах Житомирщини у 2018 році 16:18 Після аварії на 127-му кілометрі траси Київ - Чоп в реанімації - двоє дітей. ВІДЕО 16:01 Шість жінок з Житомира отримали нагрудний знак "Мати-героїня" Від читача 13:09 НАТО закликає вивести російські війська з Донбасу 15:44 На Житомирщині 6 закладів охорони здоров’я вже отримали гроші за пацієнтів 15:34 Прокуратура розслідує моторошне ДТП за участю маршрутки 15:18 Незабаром добровольці Житомирщини отримають статус учасників АТО 14:56 Автотроща під Глибочицею: не всі загиблі ідентифіковані + ВІДЕО 14:40 Жителі області можуть подати заяву на виплату невикористаної частини субсидії до 1 вересня 14:17 10 потерпілим у ДТП надають медичну допомогу. Телефони медичних закладів 14:15 На Малинщині лось спричинив ДТП ізагинув 14:02 Вперше для вступу на медичні спеціальності абітурієнти мають подолати поріг 150 балів ЗНО 12:45 Житомирською митницею ДФС видано 2927 сертифікатів форми EUR.1 12:24 Голова ОДА Ігор Гундич оголосив День жалоби 21 липня у зв'язку з загибеллю 10 людей у ДТП під Житомиром 12:10 У ДТП під Житомиром загинули 10 людей. ОНОВЛЮЄТЬСЯ 12:02 Святкування на мільйони: скільки влада витратить на День міста-2018 11:44 Жителя Черняхова, який організував незаконний цех з виготовлення алкогольного фальсифікату, оштрафовано на 55 тис. грн 11:21 Радомишльська ОТГ переймає успішні практики сільського зеленого туризму 11:20 За 5-10 років в Україні зникнуть плацкартні вагони
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up