З 2004 року газета «20 хвилин» проводить конкурс «Народний Бренд», в якому вже традиційно житомиряни мали змогу обрати кращих із кращих у 49 номінаціях.
У зв’язку зі складною ситуацією в країні, що пов’язана з пандемією, нагородження проходило не в звичному руслі. Усіх переможців розділили на три частини і нагородження проводилися в різні дні .
16 грудня відбувся перший день нагородження на якому були присутні лише партнери конкурсу, їм вручили подяки за підтримку у проведенні та нагородили статуетками за перші місця.
Розпочали свято з вітального слова директора газети «20 хвилин» Олександра Васильковського:
«Я розумію, що цього року святкування "Народного бренду" змінилось. Цьогоріч ми намагались створити для всіх безпечні умови з дотриманням усіх карантинних норм. Ми розділили на три частини переможців, для того щоб все ж таки не зважаючи на все провести «Народний бренд» і нагородити переможців міста Житомир».
Під час церемонії нагородження переможцям номінацій вручили статуетки «Ніка» та дипломи. Нагородження пройшло в лофт-барі «Hookah», що цьогоріч виступив партнером конкурсу «Народний бренд – 2020.
Серед наших партнерів переможцем у номінації «Напій слабоалкогольний (пиво)» стала ТМ «Чернігівське».
Центр подології «Step by Step» цьогоріч став дебютантом в конкурсі «Народний бренд» і отримав перше місце в номінації «Центр подології».
«Ми представники центру подології "Step by Step". Займаємось проблемами ступнів та нігтів. Також у нас працює лікар ортопед та лікар дерматолог. На ринку послуг ми давно, але як компанія "Step by Step" ми тільки з вересня цього року, виходить три місяці.
Цьогоріч ми вперше беремо участь в акції "Народний бренд". Минулого року отримав перемогу мій чоловік, який є власником стоматологічної клініки – смак перемоги нам сподобався і вже цього року ми вирішили брати участь разом і перемогли разом», – говорить Вікторія Сердійчук.
В номінації «Магазин садової техніки» здобув перемогу магазин «Добрий господар» - офіційний дилер STIHL в Житомирській області, що за сумісництвом є генеральним партнером конкурсу. А в номінації «Магазин квітів та декору» було обрано переможця - «Flora de Luxe».
Компанія «Центр Утеплення» щороку бере участь у конкурсі «Народний бренд» та щороку отримують переможні місця. Цьогоріч не зраджуючи традиції «Центр утеплення» переміг у двох номінаціях: «Магазин опалення», «Магазин утеплення будинків». Також «Центр Утеплення» в цьому році виступив ексклюзивним партнером.
«Наша компанія займається утепленням фасадів, також газовим обладнанням, обладнанням для опалення. Тобто це різні котли, водонагрівачі, різноманітні матеріали для утеплення будинків і різноманітними будівельними матеріалами та інтер’єрними фарбами.
На ринку в Житомирі ми 15 років. В "Народному бренді" ми беремо участь кожного року і кожного року перемагаємо завдяки довірі наших клієнтів», – розповіли менеджери зі збуту Мирослава Столярчук та Дар’я Карабанова.
«Народний бренд» – це можливість кожного споживача проголосувати за улюбленого представника бізнесу.
Цього року ми додали нову номінацію – «Вироби з каменю», у якій перше місце зайняла компанія «Фенікс», що також стала партнером проєкту.
За результатами голосування переможцем у номінації «Таксі» було визначено «ЕКО таксі».
Аудиторія конкурсу – усі повнолітні жителі міста Житомира. Це нагода для кожного споживача проголосувати за те, що він любить, знати, що до його думки прислухаються і неодмінно візьмуть її до уваги.
«У нас салон тепла, магазин сантехніки та кераміки "Nemo". У даній сфері ми вже більше 10 років, але свій магазин відкрили лише півтора роки тому. В "Народному бренді" беремо участь вперше і отримали друге місце – що теж непогано», – говорить директор компанії Іван Устимович.
Серед новачків також компанія «АКБ-центр», які дебютували переможцями в номінації «Магазин автозапчастин».
«Компанія "АКБ-центр" - дистриб’ютор акумуляторів. Насправді наша компанія є основним гравцем на ринку продажу акумуляторів на Житомирщині: таких цін, асортименту, якості та гарантії немає ні в кого в області.
В "Народному бренді" беремо участь вперше, для нас це можливість заявити про свій бренд більшій аудиторії і дуже приємно було коли ми переконались, що в Житомирі нас знає і підтримує така кількість людей», – зазначає Євген Глембоцький, керівник компанії «АКБ-центр».
Корпорація «Океан» цього року взяли «золото» у трьох номінаціях: «Двері, ворота», «Вікна» та «СТО».
Перше місце у номінації «Хімчистка» стала компанія «Чистий Дім Житомир».
Завдяки конкурсу, який проходив під девізом «Ви обираєте – ми нагороджуємо!», читачі протягом більш як місяця мали змогу віддати свій голос за кращі підприємства, заклади і торгові марки Житомира.
ПП «Компанія РОС» займає одну з лідируючих позицій у Житомирській області та входить в топ-трійку виробників, має багато нагород та визнання кращих товарів серед національних виробників. Компанія з року в рік бере участь у конкурсі «Народний Бренд» та ще ні разу не програвала.
«Наша компанія зареєстрована у 2008 році. Надаємо будівельні послуги, проєктуємо та виготовляємо металопластикові та алюмінієві вікна, двері, обробляємо матеріал. З 2008 року беремо участь у "Народному бренді" до 2015 року були номінантами «Вікна та двері» займали перші місця, після компанія розширила спектр послуг, зараз більш обширно приймаємо участь у будівельній сфері. Кожного року у нас перші місця, маємо вже 13 статуеток "Ніка"», – розповідає директор компанії ПП «Компанія РОС» Олександр Саюк.
Компанія «Комтех Полісся» зайняли перше місце в номінації «Кондиціонери та системи вентиляції». Компанія вже третій рік виступає офіційним партнером конкурсу «Народний бренд».
Газета «20 хвилин» висловлює подяку усім партнерам, які долучились до конкурсу «Народний Бренд – 2020». Дякуємо вам за довіру та сподіваємось на плідну співпрацю в майбутньому!
Марія Кравчук
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер