В Україні зростає попит на промокоди та прискорюється розвиток страхового ринку (Новини компаній)

В Україні зростає попит на промокоди та прискорюється розвиток страхового ринку (Новини компаній)

Починаючи з вересня, Нацбанк фіксує поступову стабілізацію економічних процесів. У деяких сферах уповільнилися темпи падіння, а в окремих секторах, зокрема на ринку страхування, навіть намітилася тенденція до зростання.

Бізнес пристосовується до нових умов, намагаючись зберегти клієнтів, а українці вчаться заощаджувати, використовуючи різні методи.

Поширені способи економії

Попри різке зростання інфляції та стрімке падіння доходів, українці не надто охоче відмовляються від звичних покупок. Та реалії життя все ж таки корегують споживчі настрої. На другий план відійшли відпочинок та розваги, люди рідше ходять в ресторани та театри. Товари повсякденної необхідності, одяг, взуття, малу побутову техніку купують приблизно в тих же обсягах, що і торік. Але значно частіше покупці шукають можливості придбати товар зі знижкою. Так, за оцінками експертів споживчого ринку, попит на промокоди в Україні за останні пів року зріс на 15%. 

Заощаджують українці й іншими способами:

  • закуповують продукти гуртом;
  • купують товари під час розпродажів;
  • дорогі брендові речі замінюють дешевшими аналогами;
  • використовують кешбек-сервіси та сайти порівняння цін.

Незначна частина покупців користується каталогами магазинів та модулями для браузера.

Ринок страхування стабілізувався

Тренд на економію вплинув і на страховий бізнес. Хоча українці, як і раніше, страхують себе від нещасних випадків та свої автомобілі, послугу все частіше намагаються отримати на пільгових умовах. Так, скажімо, в Hotline Finance промокод за останні три місяці використали в два рази більше громадян, ніж влітку.

Згідно з даними НБУ, за січень-вересень страхових премій було зібрано на 25% менше, ніж торік, а виплат здійснено майже на 30% менше. Разом з тим “Зелених карт” за 9 місяців нинішнього року страховики видали на дві третини більше, ніж за такий же період торік.

З 65,5 млрд грн до 71 млрд збільшився обсяг активів страхових компаній, а резерви зросли на 6 млрд.

Набирає популярності онлайн-страхування. Експерти називають 4 переваги цього виду страхування:

  • зручність та швидкість оформлення документів — процес займає 20-30 хвилин;
  • доступність послуги — для оформлення страхового полісу достатньо мати смартфон та інтернет;
  • легкість зберігання — електронний документ зберігається в телефоні, роздруковувати його необов'язково.

Застрахувати онлайн можна своє здоров'я, життя та, звичайно, автомобіль.

Коментарі

keyboard_arrow_up