Благодійна вистава «Панда кунг-фу» від маленьких акторів для дітей з інвалідністю

Благодійна вистава «Панда кунг-фу» від маленьких акторів для дітей з інвалідністю

В Житомирському палаці культури 20 лютого 2019 року відбулася благодійна вистава для дітей з інвалідністю від театральної студії Аліни Зубової. Це вже не перший такий захід для дітей з особливими потребами.

Керівник театральної студії та режисер вистави Аліна Зубова так прокоментувала цю подію:

«Саме зараз відбувається благодійний захід - вистава «Панда кунг-фу» для Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю. П'ять років поспіль ми даруємо нашим глядачам яскраві спогади. Цю виставу ми готували майже рік, тому що акторам довелося освоїти не лише акторську майстерність,хореографію, а й базову техніку з кунг-фу. З акторами займався тренер з китайських бойових мистецтв Дмитро Шаріпов! У виставі «Панда кунг-фу» задіяні 27 акторів, з них 12 грають основні ролі.

Нашій студії вже вісім років і за цей час у нас займалося дуже багато дітей, які отримали ази акторської майстерності, пройшли шлях від перших кроків на сцені до практично професійних акторів. Ми щомісяця показуємо  вистави за участю наших учнів від 3 до 12 років. Тобто 12 вистав на рік! Це багато, але це й величезний досвід для дітей. До того ж, ми постійно беремо участь в різноманітних заходах, акціях, концертах».

До цієї вистави було залучено багато спонсорів, партнерів, волонтерів, які допомагали створювати костюми, декорації, займалися організаційними питаннями. Організатори  дуже всім вдячні за допомогу. Основними глядачами були діти з інвалідністюЦцентру комплексної реабілітації Житомирської міської ради. На виставу прийшло багато діток.

В Центрі комплексної реабілітації на даний час 127 дітей отримують відповідні послуги. Протягом останніх років в Україні прийнято ряд законів, наприклад внесені зміни до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг. Це так званий «Закон про інклюзивне навчання». Він впроваджує інклюзивне навчання дітей та створює інклюзивний простір в дошкільних та шкільних закладах освіти. Це говорить про те, що діти з особливостями розвитку різних форм отримують змогу навчатися в загальноосвітніх закладах разом зі звичайними дітьми. Для цього їм надається асистент, тобто дитина постійно має супровід протягом навчального дня. Ця людина отримує окрему заробітну платню та піклується про дитину під час навчального процесу.

Для того, щоб імплементувати дитину в суспільстві, потрібно проводити політику популяризації інклюзивності для дітей з особливими потребами. Постійно потрібно показувати соціуму , що ці діти такі ж як і всі, вони повноправні члени цього суспільства. Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Житомирської міської ради й займається такою роботою. Він займає нижчу ланку в системі загальної інклюзії, тому що до центру приходять дітки, які ще не соціалізовані, мають низький рівень можливості спілкуватися з оточенням. Коли такі діти потрапляють в загальноосвітні заклади, то звичайні діти повинні вже знати, що бувають інші діти, які потребують уваги, в них є якісь особливості розвитку, але вони все ж повноцінні члени нашого суспільства.

Важливість такої роботи прокоментувала Тетяна Ряновська, методист Центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Житомирської міської ради:

«Я би назвала цей захід інклюзивним. Тому що дітки з театральної студії дарують частку свого душевного тепла, радості, таланту діткам, які мають якийсь особливості розвитку. Такі заходи проходять вже не перше. Один раз на рік театральна студія Аліни Зубової організує таку благодійну виставу для діток з особливими потребами. Ми обмінюємося досвідом, як спілкуватися в різних ситуаціях, дітки звикають один до одного, навчаються жити в одному середовищі».

Руслан Мороз

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

keyboard_arrow_up