Тетяна Лопуга
Власниця дитячого магазину «Варюшки Андрюшки»
Спочатку настає «маленька істерика» та хаотичне вирішення проблеми. Потім потрібно взяти себе в руки і зрозуміти, що робити. Потрібно бути гнучким до змін, і якщо ти це встигаєш робити – тоді труднощів не буде.
Я б не сказала, що зараз є великі труднощі. Лише купівельна спроможність клієнтів, які рік тому могли дозволити собі набагато більше і чимось побалувати свою дитину, знизилася. Але все рівно немає тенденції до різкого спаду: дітки народжуються і є попит на нашу продукцію. Головне – підходити до асортименту з особливим контролем.
Тетяна Станкевич
Директор дитячої студії розвитку «Smart club»
Ми з самого початку намагалися робити свою роботу добре та якісно. Але навіть у ці складні часи продовжуємо робити її так само добре. І стали більш лояльними та гнучкими до постійних клієнтів.
Тетяна Масло
Керівник дитячої студії «Ух-ти»
Сьогодні проблем не спостерігаємо. Просуваємося поступово, але впевненим кроком. Звичайно, з набором діток складно через ситуацію в країні. Однак ми намагаємося не падати духом і продовжуємо йти далі.
Руслан Корнієнко
Директор підприємства «Теплотехніка»
Головні труднощі – це безгрошів’я людей. Усе починається з того, у якому достатку живуть люди. Чим багатше люди живуть, тим, відповідно, нам є чим займатися, бо люди готові розстатися з грішми. Щоб далі розвиватися, шукаємо інші ринки збуту, освоюємо нову роботу, яку раніше ми не робили, але на яку є попит. Сьогодні ми ремонтуємо БТРи і військову техніку.
Максим Чауш
Директор компанії «Лідер Пласт»
Це труднощі для тих людей, що дивляться збоку на твою справу, а я до цього ставлюся як належно. Якщо щось не підготували для замовлення або виникли проблеми внаслідок попередньо необговорених деталей, то завжди намагаюсь виконувати все так, як хотів би, щоб робили мені. Тому, навіть якщо несу додаткові витрати, завжди собі кажу – це інвестиція. Пішовши назустріч клієнту, ви завойовуєте собі довіру.
Артем Нєдзельський
Власник кав’ярні «Антикафе»
Раніше не все було добре, але люди принаймні вірили в перспективу. Головна проблема, над якою думають бізнесмени – що буде далі.
Не будемо говорити саме про проблеми, які стосуються кожного бізнесмена, поговоримо про більш глобальніші, які виникають не з нашої вини: ріст долара, євро, цін на топливо; війна, яку називають «антитерористична операція»; малі зарплати, які виглядають по 40-60 доларів; соціальні та культурні труднощі – це все впливає на малий бізнес.
Сьогодні ці проблеми стають усе частіше виражатися, при тому у великих темпах. Мені 23, і, насправді, це перші мої проблеми з бізнесом, і сказати, як з ними боротися, я не можу, бо не знаю. Як і всі, намагаюся робити все, що залежить від мене, щоб потім не докоряти собі, що там і там щось недоробив або взагалі не захотів зробити.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер