Медиків Житомирських громад навчали клієнтському сервісу

Медиків Житомирських громад навчали клієнтському сервісу

Впровадження медичної реформи передбачає зміну якості надання послуг, тобто клієнтського сервісу, для фахівців громад – це нова сфера роботи.

Саме тому 18 квітня у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеного Програмою U-LEAD з Європою та Мінрегіоном, відбувся круглий стіл на тему «Практика сімейного лікаря, як одиниця надання послуг. Клієнтський сервіс».

«Реформа надає масу можливостей для розвитку закладів охорони здоров’я, якими потрібно навчитись користуватись. Наприклад, як заробляти сільській амбулаторії на туристах? Або як отримувати прибуток від обслуговування не місцевих громадян? Потрібно пройти всі етапи реформування – юридичні зміни, автономізація, формування штату фахівців, впровадження медичних інформаційних систем. І після цього ви зможете отримати всі переваги від реформи», - наголосив Олександр Зарицький, начальник обласного інформаційно-аналітичного центру медичної статистики.

Крім того, на круглому столі учасники обговорили проблематику діяльності сімейного лікаря. Сьогодні триває підписна кампанія угод з надання медичної послуги сімейними лікарями і в громадах у цьому процесі вже є значний прогрес. Хоча і проблем, саме із кадровим забезпечення вистачає.

«Населення громади близько 6 тисяч, у нас є на цю кількість сімейні лікарі, але ми їх маємо утримати в громаді, адже є немісцеві. Тому ми працюємо над створенням гідних умов для роботи та життя в громаді. Це надважливо мати гарних фахівців, які надають якісні медичні послуги на місцях», - розповів Сергій Коцур, голова Білокоровицької ОТГ.

У громадах Житомирщини сьогодні готові підтримувати лікарів для того щоб медики лишались у громаді. Зокрема у Баранівській, Квітневій та Білокоровицькій громадах надали медикам службове житло. Також на круглому столі обговорили нюанси формування клієнтського сервісу, який формуватимуть в закладах ОТГ.

«Гарне обслуговування забезпечує досвід, який відповідає очікуванням пацієнтів. Таким чином збільшується кількість лояльних клієнтів. Погане обслуговування може генерувати скарги та привести до втрати пацієнтів, які можуть піти до іншого сімейного лікаря, або взагалі до іншої амбулаторії», - наголосив Олександр Зарицький, начальник обласного інформаційно-аналітичного центру медичної статистики.

Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування

0
0
0
0
Коментарі (1)
  • Inna Zh

    какие клиентонаправленные лица!🤭
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 «Ні» смартфону на дорозі: Hyundai запускає III етап освітнього проекту H-Road 17:34 Під час особистого прийому у Ружині і Бердичеві до прокурора області звернулися 13 громадян 17:01 Стань інвестором свого майбутнього! 17:00 У Черняхівському районі автомобіль в’їхав у паркан: водій загинув Від читача 15:44 Священник, українські прапори та канадійці: як пройшов фестиваль "З країни в Україну" на Донбасі 16:40 У Лугинському районі на пожежі загинули двоє людей 16:26 Ремонту набережної у Житомирі - бути! Житомир отримав 12 млн грн від ЄС 16:20 Фахівці землевпорядної служби Житомирщини опрацювали понад 100 тисяч заяв з питань ведення Державного земельного кадастру 16:01 Тарифи на ЖКХ і ефективне енергоспоживання – одна зі сфер відповідальності місцевої влади, - Володимир Гройсман 15:48 У Мирополі горіла шкільна їдальня 15:40 У сквері на Лятошинського тривають роботи з благоустрою 15:20 Працівники Зарічанського лісгоспу готують «спадок» для тих, хто житиме у 2120 році 15:00 У Житомирі поліція затримала підозрюваного у постачанні наркотиків у місця позбавлення волі 14:41 На вулиці Бориса Тена в Житомирі затримали квартирних злодіїв 14:36 На Житомир насувається активний циклон: синоптики попереджають про штормовий вітер і похолодання 14:18 Житомир в скорботі: прощання з Мариною Поплавською. ФОТО 14:04 Житомирянка Юлія Єлістратова стала чемпіонкою світу з триатлону 12:40 За 20 років індекс споживчих цін в Україні зріс до 1256,8% 12:20 На чемпіонаті світу з пара-армрестлінгу спортсмени з Житомирщини здобули 4 медалі 12:00 Контейнери для роздільного збору сміття: вдалий задум і необдумана реалізація
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up