Медиків Житомирських громад навчали клієнтському сервісу

Медиків Житомирських громад навчали клієнтському сервісу

Впровадження медичної реформи передбачає зміну якості надання послуг, тобто клієнтського сервісу, для фахівців громад – це нова сфера роботи.

Саме тому 18 квітня у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеного Програмою U-LEAD з Європою та Мінрегіоном, відбувся круглий стіл на тему «Практика сімейного лікаря, як одиниця надання послуг. Клієнтський сервіс».

«Реформа надає масу можливостей для розвитку закладів охорони здоров’я, якими потрібно навчитись користуватись. Наприклад, як заробляти сільській амбулаторії на туристах? Або як отримувати прибуток від обслуговування не місцевих громадян? Потрібно пройти всі етапи реформування – юридичні зміни, автономізація, формування штату фахівців, впровадження медичних інформаційних систем. І після цього ви зможете отримати всі переваги від реформи», - наголосив Олександр Зарицький, начальник обласного інформаційно-аналітичного центру медичної статистики.

Крім того, на круглому столі учасники обговорили проблематику діяльності сімейного лікаря. Сьогодні триває підписна кампанія угод з надання медичної послуги сімейними лікарями і в громадах у цьому процесі вже є значний прогрес. Хоча і проблем, саме із кадровим забезпечення вистачає.

«Населення громади близько 6 тисяч, у нас є на цю кількість сімейні лікарі, але ми їх маємо утримати в громаді, адже є немісцеві. Тому ми працюємо над створенням гідних умов для роботи та життя в громаді. Це надважливо мати гарних фахівців, які надають якісні медичні послуги на місцях», - розповів Сергій Коцур, голова Білокоровицької ОТГ.

У громадах Житомирщини сьогодні готові підтримувати лікарів для того щоб медики лишались у громаді. Зокрема у Баранівській, Квітневій та Білокоровицькій громадах надали медикам службове житло. Також на круглому столі обговорили нюанси формування клієнтського сервісу, який формуватимуть в закладах ОТГ.

«Гарне обслуговування забезпечує досвід, який відповідає очікуванням пацієнтів. Таким чином збільшується кількість лояльних клієнтів. Погане обслуговування може генерувати скарги та привести до втрати пацієнтів, які можуть піти до іншого сімейного лікаря, або взагалі до іншої амбулаторії», - наголосив Олександр Зарицький, начальник обласного інформаційно-аналітичного центру медичної статистики.

Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування

0
0
0
0
Коментарі (1)
  • Inna Zh

    какие клиентонаправленные лица!🤭
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 В області є запас вакцини проти кору – 21 тисяча доз 17:30 Епідемії грипу в країні немає, - МОЗ України 17:12 Рятувальники Черняхівського району розповіли про безпеку під час опалювального сезону 17:00 Нацбанк припинив друк купюр від 1 до 10 гривень та випустив відповідні монети Від читача 13:28 Допоможіть,хто може! 16:40 Домашнє насильство стоп: як каратимуть кривдників? 16:20 Житомирським школярам смакують гарячі сніданки 16:20 Біля Ліщина фура з дровами злетіла у кювет 16:13 Житель Баранівського району оформив на свою знайому кредитів на 150 тисяч гривень 16:00 На Житомирщині 94,4% у віці 1 року вакциновані проти кору 15:40 В уряді представили новий етап децентралізації 15:20 Кожне друге свідоцтво про народження матусі Житомирщини отримували в пологовому 15:14 У Житомирі будуть евакуювати припарковані машини, які заважають прибиранню снігу 15:00 У міськраді визначили переможців Бюджету участі 14:39 Як чиновники міськради незаконно знищили бізнес, а 490 000 гривень компенсації за їхні дії сплатять житомиряни? 14:24 ВК "Житичі" боротиметься за вихід у півфінал Кубку України з волейболу 12:39 Разом із власної волі – ми вже сто років! 12:19 Попіл у повітрі – екологічна катастрофа в районі паперової фабрики 12:02 У 2019 році спортсмени області отримуватимуть вдвічі більші стипендії 11:40 Прихожани ще 2 релігійних громад на Житомирщині вирішили приєднатися до ПЦУ
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up