"Житомиробленерго" на своєму офіційному сайті розмістило інструкцію, як і коли передавати покази лічильника через Інтернет.
Як зазначають у компанії, передати покази через сайт можливо у період з 20-го числа звітного місяця по 3-є число наступного за звітним.
Для запобігання автоматичних донарахувань споживання та уникнення пов'язаних із цим можливих непорозумінь у "Житомиробленерго" рекомендують здійснювати передачу показів не раніше, як за 2 доби до закінчення звітного місяця.
Далі публікуємо інструкцію без змін.
1. Перейдить на сторінку "Передача показів лічильників(побут)" . Якщо в пам'яті пристрою відсутній перелік Ваших особових рахунків, вкажіть особовий рахунок. У полі "Договору/Особовий рахунок" звертайте увагу на їх формат, у полі "Прізвище" вносити тільки прізвище(достатньо перших двох букв), у разі наявності в прізвищі апострофа набирати ' (код з клавіатури без переключення мови: Alt 39). Після вводу натисніть "Продовжити". Якщо ідентифікація пройшла успішно, наступним кроком введіть фактичні покази лічильника на дату, що пропонується системой.
2. Передані покази по конкретному лічильнику можливо самостійно виправити, якщо вони мають статус "Нові (чекають на обробку)" або "Відхилені".
3. Перевіряйте статус показів! У разі, якщо їх відхилено, введіть фактичні покази лічильника на дату, що пропонується. Це можно зробити по 03 число наступного за звітним місяця. Якщо Ви вважаете, що передані Вами покази відхилені безпідставно, напишить запит для отримання офіційної відповіді за посиланням.
4. Якщо на протязі місяця було замінено лічильник, то розрахунок споживання за цей місяць буде проводитися виходячи з показів обох приладів обліку:
- по приладу обліку, що був знятий, в період з 01-го числа по дату зняття згідно з актом;
- обсяг спожитий з дати встановлення по 01-ше число наступного місяця буде розрахований виходячи з показів по новому лічильнику.
Виходячи з вищевикладеного, на 01-ше число наступного за звітним місяця необхідно передати фактичні покази нового встановленого приладу обліку.
5. Якщо відбулася зміна прізвища власника рахунку, потрібно, у разі наявності, в переліку особових рахунків вилучити рядок із попереднім прізвищем та ввести реквізити заново.
6. Якщо Ви помилково відправили невірні покази та їх статус змінився на "Оброблені", відправте покази через "Повідомити кол-центр".
7. Якщо Ви впевнені, що правильно вказали свої реквізити, але неможливо передати покази, повторить запит пізніше. Ймовірно виникли технічні проблеми.
Передача показів лічильників також можлива шляхом використання:
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер