Учасники: приватні підприємці, представники місцевих підприємств, фермерських господарств, кооперативів, а також депутати міської ради, старости, представники установ, які надають адміністративні послуги для бізнесу.
Мета: Налагодити діалог між місцевою владою та бізнесом щодо розвитку громади на основі прозорої місцевої політики щодо підприємництва та ролі бізнесу у зростанні доходів домогосподарств та можливостей місцевого бюджету.
Дата: 28.02.2020 року початок о 10:00 год.
Адреса та місце проведення: Міський Будинок культури ім А. Пашкевича за адресою вул. Соборна 22, м. Баранівка, Житомирська область
Організатори: Баранівська міська рада, Баранівська РДА, ГО «Інститут громадянського суспільства», команда з реалізації Грантового проєкту ЄС «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ», КУ «Агенція місцевого органічного розвитку – АМОР».
Контактні особи з питань організації та участі у Форумі:
Загорська Оксана Сергіївна, тел 0674108258
Забродіна Тетяна Олексіївна, тел 0982463864
ПРОГРАМА ФОРУМУ
9:30-10:00 |
Реєстрація, вітальна кава |
10:00-10:05 |
Урочисте відкриття Форуму |
10:05-10:50 |
І-а панельна дискусія: Стратегія розвитку громади та роль місцевого підприємництва у розвитку: як досягти гармонії приватних та публічних інтересів? 1. Анатолій Ткачук, Директор з питань науки та розвитку ГО «Інститут громадянського суспільства» Розвиток у партнерстві: як партнерство/співпраця сприяє розвитку громади та підприємництва 2. Іван Туровський, Голова Баранівської РДА Важливі аспекти співпраці влади та бізнесу (приклади співпраці та результати) 3. Представник Житомирської ОДА (очікуємо підтвердження) Про програму підтримки підприємців Житомирщини за рахунок обласного бюджету 4. Оксана Загорська, Керівник проєкту ЄС «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської ОТГ» Які можливості проєкт ЄС може запропонувати для місцевих підприємців? 5. Анатолій Душко, Баранівський міський голова Роль бізнесу в розвитку ОТГ Запитання-відповіді Модератор - Маркіян Дацишин, координатор проєктів ГО «Інститут громадянського суспільства» |
10:50 - 11:40 |
ІІ-а панельна дискусія: Співпраця очима підприємців 1. Дмитро Демчишин, підприємець Як підприємці можуть сприяти розвитку громади розвиваючи власний бізнес 2. Олександр Ющенко, Генеральний директор ПП «Галекс Агро» Взаємозв’язок громади з органічним бізнесом 3. Алішер Тяжін, Генеральний директор ТОВ «КУСТО АГРО ТРЕЙДИНГ» Розвиток аграрного бізнесу на території Баранівської ОТГ 4. Олександр Молотковець директор ТОВ “Декор Україна” Цілі сталого розвитку. Взаємодія у меті: Зайнятість і гідна робота Модератор Оксана Загорська - керівник проєкту ЄС «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської ОТГ» |
11:45 - 12:30 |
ІІІ-я панельна дискусія: Все, що цікаво бізнесу: новели у законодавстві, кредитні програми, грантова підтримка, торгова марка, консалтінг для бізнесу 1. Наталія Закусило, Заступник начальника Житомирського обласного управління з мікро, малого та середнього бізнесу АТ «Ощадбанк» Програма державної підтримки мікро- та малого бізнесу, яка спрямована на отримання доступного кредиту під 5, 7 або 9% для створення або розширення власного бізнесу. 2. Олена Порохнюк, Керівник напрямку реалізації програм клієнтам МСБ ПриватБанку Кредитна програма «АгроКУБ» 3. Сергій Сечін, Начальник управління Держпраці у Житомирській області Чому незадекларована праця - це погано? Розміри штрафів за порушення трудового законодавства та порядок їх накладення 4. Тетяна Касімцева, Заступник директора Житомирського обласного центру зайнятості Центр зайнятості як партнер роботодавця 5. Наталія Свінціцька, Директор КУ «Агенція місцевого органічного розвитку - АМОР» Чим може бути корисною Агенція місцевого органічного розвитку (АМОР) для бізнесу: основні функції та можливості Запитання/відповіді Модератор Тетяна Забродіна – координатор 2-го компоненту проєкту ЄС «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської ОТГ» |
12:30 - 12:45 |
Обговорення проєкту резолюції спільних дій учасників Форуму. |
12:45 - 13:00 |
Закриття Форуму |
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер