У Юрія з Житомира інвалідність ІІ групи. Він має право на безкоштовний проїзд у маршрутках, але постійно стикається з недобросовісними водіями. Що робити, коли водій нехтує вашим правом на безоплатний проїзд та висаджує з маршрутки – читайте у статті.
З 2012 року Юрій неодноразово звертався до представників місцевої влади, але жоден водій не поніс відповідальності за неправомірні дії. Після того, як у черговий раз йому відмовили у проїзді у маршрутному таксі № 2, 5, 40, чим порушили гарантоване законом право на безкоштовний проїзд та заподіяли моральну шкоду, Юрій викликав поліцію, а згодом звернувся до Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Відповідно Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», люди з інвалідністю І і ІІ групи, діти з інвалідністю та особи, які супроводжують людей з інвалідністю І групи мають право на безоплатний проїзд у пасажирському міському транспорті, окрім таксі. Пільгове перевезення людей з інвалідністю мають здійснюватися усіма транспортними підприємствами, незалежно від форми власності та підпорядкування.
«Маючи докази, суд буде виграшний, – запевняє адвокат системи БПД Юрій Гузовський. – Потрібно мати всі документи, які засвідчують статус особи. Також потрібна доказова база, що водій відмовляє пасажиру у безкоштовному проїзді – або свідчення пасажирів, або, викликати працівників поліції, які зафіксують дані обставини, опитають пасажирів, водія».
Богунський районний суд м. Житомира задовольнив позов – визнав право Юрія на безкоштовний проїзд у автомобільному міському транспорті та стягнув із відповідачів моральну шкоду від компанії.
Задоволення позову Юрія із Житомира у такій справі має стати стимулом для тих, кому перевізник відмовляє у безкоштовному проїзді. Варто без зволікань звертатися до суду для поновлення своїх прав і відшкодування збитків. Для успіху справи потрібно звернутися до Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: вул. Гагаріна, 47, або за телефоном: (0412) 43-01-76.
Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер