У пятницю, 12 травня напередодні міжнародного дня Матері у Житомирі відбувся фінал соціального проекту «Мама – це я», в рамках якого жінки нашого міста мали нагоду не лише приділити собі час, побачити себе в новому амплуа, а й познайомитися.
Як розповіла президент модельного агентства «Gloria ModelS» Ілона Колодій, основна ідея соціального проекту «Мама – це я» – дати можливість мамі, котра зайнята вдома з дітками, працює, готує, піклується про свого чоловіка – стати краще, ніж вона є, показати себе, розкритися.
«У мене самої маленька дитина, і я знаю, як складно мамі знайти час для себе, приділити увагу виключно собі, – ділиться засновниця проекту Ілона Колодій. – Тому головною метою нашого проекту було подарувати мамі години краси, протягом яких професійний стилист кожній учасниці зробив зачіску, а професійний візажист – макіяж. Після чого в фотостудії на мам чекали фотографи, щоб влаштувати професійну фотосесію».
Фото учасниць публікувалися на сторінках видання-організатора проекту «20 хвилин», а квіти та диск з професійним портфоліо та інші подарунки мамам вручили під час урочистого прийому «а-ля фуршет», який відбувся у залі готельно-ресторанного комплексу «Золоте руно». Організатори проекту висловлюють подяку партнерам заходу – фотографам Ользі Глібко та Олександру Титарчуку, студії макіяжу «FaceArt», фотостудії «SofiT», мережі магазинів «Полісся Продукт» і магазину квітів «Люба Флора».
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер