Акредитований центр сертифікації ключів Міністерства внутрішніх справ України, що нещодавно розпочав свою роботу, надаватиме безкоштовні послуги електронного цифрового підпису органам державної влади та місцевого самоврядування, а також підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.
Про це повідомляє Урядовий портал.
Окрім цього, видаватиме та обслуговуватиме сертифікати ЕЦП для юридичних та фізичних осіб, необхідні для здійснення електронного документообігу та забезпечуватиме високий рівень надійності захисту інформації.
Наразі ведеться робота над забезпеченням доступу до електронних сервісів та он-лайн послуг держаних органів за допомогою особистих ключів та посилених сертифікатів відкритих ключів. Відтепер, їх можна використовувати під час подання Е-декларацій через сайт Національного агентства з питань запобігання корупції, а також для доступу до Єдиного державного порталу адміністративних послуг Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Найближчим часом підписники Центру матимуть змогу користуватися послугами Кабінету електронних сервісів Міністерства юстиції, Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України,Держгеокадастру, подавати електронну звітність до органів статистики.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер