За словами міського голови, закупити нові тролейбуси чи електробуси у 5 разів дешевше, ніж будувати нові трамвайні колії та запустити нові трамваї.
Проте це питання повинні вирішувати житомиряни, адже трамвай – частина історичної та культурної спадщини міста.
«Ми всі розуміємо, що це дуже чутливе питання для житомирян, бо трамвай – це історія, другий трамвай в Україні. Якщо підходити до цього запитання як менеджер, то треба показати житомирянам цифри, і тоді усі нормально сприймуть цю ситуацію», - сказав Сергій Сухомлин.
За його словами, у вирішенні даного питання є два шляхи: або збудувати нову колію, яка за приблизними підрахунками обійдеться в 30 млн грн (якщо отримаємо кредитні кошти), або житомирянам доведеться відмовитись від трамваю взагалі.
«Львів зараз прокладав нові трамвайні колії якраз на так званій «безшумці» за кошти ЄБРР. Приблизно кілометр такої дороги коштував їм 1,2 млн євро. У нас, якщо я не помиляюся, десь 17 кілометрів в обидва боки. Виходить близько 20 млн євро. Тут треба приймати рішення, чи доцільно розвивати трамвай в Житомирі – переходити на цю «безшумку», брати кошти у міжнародних кредиторів, які потім потрібно буде віддавати з міського бюджету, або ж ні. Варто зазначити, що разом із заміною колій і закупівлею нових трамваїв (зараз трамвай коштує приблизно 25 млн грн, а нам треба хоча б 10) вартість проекту по цій лінії близько 30 млн євро. Інший варіант – закупити нові тролейбуси чи електробуси, які коштують у декілька разів менше, зняти колію і за 3-4 млн євро в еквіваленті зробити капітальний ремонт цієї дороги», – зауважив Сергій Сухомлин.
Нагадаємо, у січні – лютому 2018 р. на сайті Житомирської міської ради зареєстровано одразу дві «протитрамвайні» петиції.
Анастасія Ліберман
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 8 від 28 лютого 2024
Читати номер
Юлия Побережная
Юрий Кияшко reply Юлия Побережная
Valentina Borisova
Elena Malinovskaya
Elena Malinovskaya