«Народний бренд-2015» нагородив кращих із кращих. Додані фото

«Народний бренд-2015» нагородив кращих із кращих. Додані фото
У Житомирі відбувся традиційний щорічний конкурс «Народний бренд», завдяки якому споживачі вже вкотре змогли обрати кращих у сфері бізнесу. Нагородження переможців відбулося 18 грудня у ресторані «PLAZA», під час якого серед присутніх були розіграні два планшети і безліч інших призів.

Церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд-2015» відбувалася у ресторані «PLAZA», де були присутні власники та директори провідних підприємств міста.

Урочистий вечір розпочався з вітального слова директора газети «20 хвилин» Олександра Васильковського:

«Щиро вітаю усіх переможців конкурсу «Народний бренд-2015» і сподіваюся, що ця перемога – важлива для вас, адже особисто для мене «Народний бренд» є своєрідним показником, критерієм якості роботи. Вас обрали ваші клієнти й замовники, а це значить, що ви дійсно заслуговуєте на визнання».

У підсумку промови Олександр Васильковський побажав усім присутнім успішного завершення нинішнього та вдалого наступного року.

Після вітальних слів колектив газети та сайту «20 хвилин» на чолі з директором висловив подяку спонсорам та партнерам конкурсу: генеральному спонсору «Центр Утеплення», офіційним спонсорам «Набережний квартал» і ПП «Компанія РОС», а також партнерам: мережі салонів краси «Венеція», магазину садової техніки «Добрий господар», Житомирській кондитерській фабриці, ЕКО-пиву «Чернігівське», «Coca-Cola», «ПриватБанк», «Z VODKA», «COTNAR», ТРК «Ефір», магазин квітів та декору "Люба Флора" та фотоагенції "Geometria.org.ua" , без яких не відбулося б свято. Усім їм вручили у знак вдячності іменні подяки.

Цьогоріч житомиряни обрали переможців у 65 номінаціях, відповідно, 65 компаній міста отримали першість і звання найкращих у своїй галузі й були нагороджені дипломами та статуетками богині перемоги «Ніки».

Номінанти «Народного бренду-2015» поділилися з нами враженнями від перемоги.

Так, начальник служби маркетингу «ЦЕНТРУ УТЕПЛЕННЯ» Ольга Плечко розповіла, що це вже їх друга перемога поспіль:

«Ми дуже сподівались перемогти, бо з кожним роком розвиваємось, розширяємо діяльність та вдосконалюємось. Перемога в таких конкурсах, як «Народний бренд», і є підтвердженням того, що компанія рухається у правильному напрямку», – розповідає Ольга Плечко.Зазначимо, що цього року «ЦЕНТР УТЕПЛЕННЯ» здобув перемогу одразу у двох номінаціях – «Магазин утеплення» та «Магазин опалення».

Власник фірми «Коваль-Полісся» Ігор Забродський, який вперше взяв участь у «Народному бренді», зізнався, що не очікував перемогти.

«Щиро кажучи, ми розраховували на 4-5 місце, тому перемога у конкурсі для нас стала справжньою несподіванкою. Коли я дізнався результати – одразу уявив собі цю величезну кількість людей, які віддали за нас свій голос, і не повірив, адже тільки на сайті ми отримали більше 600 голосів. Наступного року я неодмінно братиму участь у цьому конкурсі, адже довіра людей – найкращий критерій якості нашої роботи і якщо наступного року ми знову переможемо – це означатиме, що ми на правильному шляху», – ділиться враженнями пан Ігор.

Також вперше перемогу у своїй номінації здобула кафе-піццерія «Scorini». Власниця закладу Оксана Наконечна розповіла, що спеціально нікого не просила голосувати за «Scorini».

«Для мене ця перемога – дуже важлива, адже ми нікого не агітували голосувати за нас, а отже це – вибір житомирян, які задоволені нашою роботою».

Святковий вечір був багатим не лише на нагороди, а й на призи. Кожен переможець надав подарунки, які протягом вечора розігрувалися серед присутніх. Так, «Центр Утеплення» надав подарункові набори, ПП "Компанія РОС" - подарункові сертифікати, "Набережний Квартал" - мультиварку, "ПриватБанк" — 2 книги і блокноти, салон краси "Венеція" - подарункові сертифікати тощо.

Крім того, були розіграні такі оригінальні подарунки, як дитяча іграшкова бензопила від магазину садової техніки "Добрий господар", кована троянда від "Коваль-Полісся", картина від агенції нерухомості "Мегаполіс" та багато іншого.

Протягом вечора відбувалася дегустація вин COTNAR, тож кожен із гостей міг насолодитися вишуканими напоями, виготовленими у кращих традиціях, та підібрати собі вино до смаку. Також не обійшлося й без участі партнерів свята – ЕКО-пива «Чернігівське», «Z VODKA» та «Coca-Cola», які подбали про те, щоб на столах гостей не бракувало алкогольних та безалкогольних напоїв.Гарний настрій та неперевершені емоції гостям заходу подарували студія RUMAX, школа східних танців Олександри Ковальової “АMBERLY” та музична майстерня «Амадеус», які розважали присутніх вокально-танцювальними номерами.Нагородження закінчилося урочистим розрізанням святкового торту «НАРОДНИЙ БРЕНД-2015» та дискотекою.

Подробиці свята читайте у газеті «20 хвилин» від 23 грудня 2015 року.

Більше фото - незабаром на нашому сайті:

Previous Next

Previous Next

Previous Next

Previous Next

Previous Next
Коментарі
Найчастіше Найчастіше