Житомиряни можуть повідомляти про факти правопорушення у громадському транспорті за допомогою смартфону.
КП «Житомиртранспорт» розпочинає співпрацю зі Всеукраїнською книгою скарг «Каратєль». Наразі по всій Україні мобільним додатком користується майже 15 тис. користувачів. Щоб скористатись сервісом «Каратєль», потрібно завантажити на смартфон однойменний мобільний додаток. У меню застосунку є опція «Книга скарг». На цьому екрані кожен зареєстрований користувач за допомогою смартфону може внести пропозиції або поскаржитися на порушення, надіславши пропозицію безпосередньо до КП «Житомиртранспорт».
«Презентуємо нову ініціативу, котра покращить взаємодію між управлінням транспорту та пасажирами. Житомир – це друге місто в країні, де впроваджено її. «Каратєль» – це нова можливість прослідковування та інформування порушень у громадського транспорту. На сьогодні фактично кожен має під рукою смартофон, тому це – чудова можливість бути почутим», - наголосив заступник міського голови Дмитро Ткачук.
Аби зафіксувати правопорушення у додатку потрібно: вказати номер маршруту, державний номер транспортного засобу чи його бортовий номер та зробити короткий опис проблеми і зазначити, коли було зафіксовано проблему. Також, опціонально, можна додати фото або відео для підтвердження своїх слів.
«Усі порушення, які фіксуватимуть користувачі додатку, будуть йти напряму до КП «Житомиртранспорт». Зробити це дуже просто: обираємо проблему, яка сталась, номер маршруту, додаємо фото, відео. Автоматично фіксується дата та час, gps-координати, де це відбулось», - розповів засновник проекту Всеукраїнська книга скарг «Каратєль» Андрій Богданович.
Інтерактивний сервіс «Каратєль» доступний для платформ Android та iOS. Завантажити мобільний додаток можна за посиланням: http://karatel.org.ua.
Аліна Бойко
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер