Мінсоцполітики здійснює модернізацію системи соціальної підтримки населення України, у рамках якої проводиться контроль за наданням соціальних послуг. Інформація про це розміщена на сайті Житомирської ОДА.
Протягом березня – липня 2018 року передбачено здійснення перевірки 80% особових справ осіб, які отримують допомогу згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям».
Супровід перевірки в усіх регіонах України здійснюватиме Консорціум у складі різних установ, який надає Мінсоцполітики послуги з розробки та запровадження механізмів контролю під час надання соціальної підтримки.
З метою забезпечення ефективного супроводу перевірки Консорціум здійснює конкурсний відбір регіональних координаторів.
Регіональні координатори надаватимуть консультаційну та технічну підтримку соціальним інспекторам місцевих органів соціального захисту населення у проведенні перевірки особових справ, а також забезпечуватимуть внесення результатів перевірки до автоматизованих баз даних.
Передбачається, що регіональні координатори будуть працювати в період з березня по липень 2018 року. У разі ефективної роботи координатори можуть бути залучені до проведення інших заходів, які здійснюватимуться в рамках договору.
За додатковою інформацією щодо завдання можна звертатися до представників Консорціуму Таїсії Булах (тел. +38(050) 353 15 48) та Наталії Левковської (тел. +38(098) 219 83 43) або на електронну адресу: [email protected]; [email protected]).
РЕЗЮМЕ потрібно надіслати до 20 березня 2018 року на електронну адресу: [email protected]; [email protected].
Короткий опис завдання регіонального координатора
1. Ознайомитися з методичними рекомендаціями проведення перевірки.
2. Розробити графік проведення перевірки для кожного місцевого органу соціального захисту населення та погодити його з відповідальної особою за проведення перевірки та надати Консорціуму інформацію стосовно графіків проведення перевірки по регіону.
3. Забезпечити супровід проведення перевірки не менше 80 відсотків особових справ отримувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за відповідними методичними рекомендаціями.
4. Під час проведення перевірки у разі потреби надати консультаційну та технічну підтримку соціальним інспекторам.
5. Здійснити збір та автоматизовану обробку інформації за результатами перевірки за формами, узгодженими з Консорціумом та передати сформовану базу даних з результатами перевірки Консорціуму.
6. Погодити звіт з проведення перевірки з відповідальною особою місцевого органу соціального захисту населення та підписати відповідний акт.
7. Здійснити аналіз отриманих даних за наданими шаблонами та підготувати завершальний звіт за результатами перевірки в регіоні.
Кваліфікаційні вимоги до регіонального координатора
Регіональний координатор має відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
Претендент повинен уміти відбирати, підсумовувати та оцінювати факти, бути комунікабельним.
Регіональний координатор повинен мати мобільний телефон, а також ноутбук або планшет, які підтримують програми Microsoft Word, Excel.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер