Кожен з нас хоча б раз проходив свої «сім кіл пекла» перш ніж потрапити на прийом до лікаря. Змінити цю ситуацію могла б електронна черга, яку «з помпою» презентували під час останнього візиту міністра охорони здоров’я України Уляни Супрун.
Як працює новація після від’їзду поважних гостей, дізнавались журналісти газети «20 хвилин».
Нещодавно влада Житомира вирішили остаточно покінчити з чергами в поліклініках. Є сучасні технології, які дозволять мінімізувати і спростити цей процес. На практиці черги в поліклініках нікуди не поділися, а навіть стали ще більшими.
Серед запропонованих новацій – впровадження медичної електронної програми «Доктор Елекс» у Житомирській поліклініці № 2 першої міської лікарні. Здавалося б, непогана ідея. За декілька хвилин можна обрати собі дату та годину відвідин лікаря. Не потрібно телефонувати до реєстратури чи йти в поліклініку за талоном. Пацієнт приходить до реєстратури з паспортом (бажано) чи іншим документом, що посвідчує особу, а також ідентифікаційним кодом. Після реєстрації, на первинній ланці, пацієнт обслуговується у сімейного лікаря, який вводить усі дані до програми. Але в цій програмі також є свої недоліки.
Про це розповів завідувач Житомирською поліклінікою №2 Іван Дідик.
«На жаль, записатися до лікаря через мережу Інтернет поки що неможливо, але є можливість зареєструватися в телефонному режимі. Пацієнтові відкладають талон, і вводять його дані до електронної черги. Крім цього, можна реєструватися безпосередньо в поліклініці, у реєстратурі. Система вже працює і паралельно ми вдосконалюємо її. У кожного лікаря є свій графік прийому і є ліміт відвідування», – сказав він.
За словами Івана Дідика, електронними записами займаються адміністратори. Вони контролюють цей процес і мають змогу маніпулювати чергами, аби всім було зручно. У поліклініці запевняють, що нова система полегшує завдання пацієнту і спрощує роботу лікаря, адже відтак зменшуються черги.
«Це лише пілотний проект. Тому перших півроку, а то й рік готові приймати зауваження пацієнтів. Ми маємо розуміти, що люди не одразу до цього звикнуть. Житомиряни дуже звикли до живих черг, тому спочатку їм буде важко це все пояснити. В майбутньому хотілося б, аби й інші поліклініки переходили на таку систему». – сказав Іван Дідик.
Юлія Довбня
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер
Соломія
Віктор
Ольга Сідлецька
Алёна reply Ольга Сідлецька
Зінаїда