Загалом протягом 2017 року до ЦНАПу надійшло більше 50 тисяч звернень.
Про це йдеться у проекті рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради, згідно з яким звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг у 2017 році виконком збирається заслухати на найближчому засіданні.
"Загальна кількість звернень за звітний період до центру становить більше 50000 звернень: реєстрація документів, їх отримання, консультації уповноважених представників суб’єктів надання адміністративних послуг, в т.ч. виконавчих органів міської ради, адміністраторів сектору по наданню адміністративних послуг суб’єктам господарювання та адміністраторів сектору по наданню адміністративних послуг громадянам.
Упродовж 2017 року до адміністраторів ЦНАП надійшло та зареєстровано майже 23000 звернень щодо отримання адміністративних послуг, в т.ч. документів дозвільного характеру. За аналізований період видано більше 19000 оформлених результатів та зареєстрованих декларацій та 1850 відмов у наданні адміністративних послуг та реєстрації декларацій", — йдеться у проекті рішення.
Як відомо, через Центр надання адмінпослуг здійснюється надання послуг, віднесених до компетенції Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції в Житомирській області, Управління Держпраці у Житомирській області, Управління Держгеокадастру у Житомирському районі Житомирської області, Головного управління юстиції в Житомирській області, а також видача документів дозвільного характеру.
Найбільша кількість звернень за звітний період, йдеться у проекті рішення виконкому, надійшла щодо отримання адміністративних послуг, віднесених до компетенції Департаменту містобудування та земельних відносин міської ради (18%) та Управління Державної архітектурно – будівельної інспекції в Житомирській області (12%).
Показник якості роботи центру, який визначає кількість відвідувачів, які очікували в черзі менше 10 хв., у 2017 році становить 65%.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер