За 3 місяці роботи електропоїзда підвищеного комфорту на маршруті "Житомир–Київ" «Укрзалізниці» істотно понизився показник його заповнюваності.
Якщо в перші тижні курсування електрички середня заповнюваність була помітною, то зараз в окремі дні вона складає лише 30% від загальної. Малий пасажиропотік на маршруті може стати причиною скасування електрички.
Враховуючи те, що ціни на пальне зростають, а вартість маршрутки «Житомир-Київ» уже становить 80 гривень, то електротранспорт мав би стати популярним у нашому місті.
«Насправді сьогодні завантаження електрички є недостатнім, – пояснив заступник Житомирського міського голови Дмитро Ткачук. – Вона завантажується максимум на 30%. І цього, на жаль, мало. Тому ми розуміємо, що з початку навчального сезону кількість пасажирів стане більшою і закликаємо до того, щоб їх ставало більше, бо ми зробили все можливе, щоб її запустити, щоб була доступна ціна: вартість проїзду сьогодні становить 35 грн – це повний квиток. Для студентів, пенсіонерів та інших категорій наявні знижки. Якщо на неї не буде попиту, то ясна річ, що така електричка буде не рентабельною для залізниці, але якщо пасажиропотік буде достатнім – все працюватиме».
Протягом всього часу фахівці «Укрзалізниці» активно вивчали думку пасажирів експресу та вносили корективи до його розкладу, аби зробити електропоїзд більш комфортним. Наприклад, час відправлення зі станції «Житомир» було встановлено на 5:45, що дозволило мешканцям різних районів міста дістатися до залізничного вокзалу громадським транспортом.
«Маршрут електропоїзда Житомир-Київ не планують скасовувати, адже всі зусилля були покладені на те, щоб він був запущений. Заповнюваність електротранспорту дійсно маленька, але ми сподіваємося, що восени вона значно збільшиться. Враховуючи те, що це зручний та найнадійніший транспорт з усіх, то попит на нього буде зростати», – повідомили нам у прес-службі «Укрзалізниці».
Конкурентною перевагою «Укрзалізниці» на лінії Київ-Житомир є швидкість, надійність та пунктуальність. Електропоїзд між двома містами долає 140 км за 1 годину 50 хвилин. Також дозволяє пасажирам заощаджувати час, оскільки надає можливість доїхати не до околиці столиці, а до центрального залізничного вокзалу – майже до центру Києва, де можна скористатися усіма видами громадського транспорту.
«Щодня їде до 200 осіб, включаючи пільговиків, і потужність її набагато більша. Побачимо, що буде зараз, у вересні. А зараз явно буде більше. Зрозуміло, що час відправлення може бути незручним, тому що рано, але ключовим є час прибуття. Це все орієнтовано на студентів, які їдуть на навчання. На тих людей, які їдуть на роботу. Можна зробити, щоб вона відправлялася о 8 годині, але тоді люди не будуть встигати на роботу. Ми проводили опитування, і 42% респондентів сказали, що важливо бути Києві до 9 години. Відповідно, так і сформовано. Електричка прибуває відразу в центр Києва, тому весь час компенсується, адже не треба буде витрачати багато часу, щоб добиратися з околиці міста в центр. І люди повинні це враховувати. Тому це абсолютно нормальний час», – зазначив Дмитро Ткачук.
До речі, пенсіонери та ще 5 категорій громадян мають право на безкоштовний квиток, як і в усіх приміських поїздах. Отримати його можна, звернувшись в касу з посвідченням, яке дає право пільгового проїзду. Також знижки надаються студентам та учням профтехучилищ – 50%, дітям від 6 до 14 років – 25%.
Нагадаємо: з Житомира електричка відправляється у будні дні о 5:45 год і прибуває у Київ о 8:19 год. З Києва до Житомира електричка прямує о 18:16 год. У Житомирі – вже о 20:55 год. По неділях електропоїзд відправляється зі станції Житомир о 17:55 та прибуває у Київ о 20:42 год. Електропоїзд розрахований на 808 сидячих місць. Першим рейсом до столиці їхало близько 70 пасажирів, але тепер щоденно електричка перевозить 160-200 осіб.
Юлія Довбня
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер
Irina Bischofberger
Курс доллара в Харькове на сейчас http://obmen.kharkov.ua/
Чудовские Наташа,вова