Антикорупційна інформаційна кампанія у системі безоплатної правової допомоги

Одні із цінностей, які сповідує команда системи безоплатної правової допомоги, – прозорість, підзвітність, довіра наших клієнтів та партнерів. З метою мінімізації корупційних ризиків, усунення ситуацій конфлікту інтересів у роботі центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, створення механізму запобігання корупції у системі безоплатної правової допомоги та виявлення фактів, які свідчать про корупцію, а також їх усунення та попередження в майбутньому – ми створили цілодобову «антикорупційну» лінію (044) 364 17 47 та проводимо відповідну інформаційну кампанію.

Антикорупційна інформаційна кампанія у системі безоплатної правової допомоги

Антикорупційна інформаційна кампанія спрямована на три основні цільові групи – клієнтів системи, адвокатів, які співпрацюють із нею, та працівників центрів з надання БВПД усіх рівнів, включаючи бюро правової допомоги (далі – центри).

У кожному центрі ми плануємо розмістити відповідні інформаційні плакати з інформацією про можливі корупційні ризики/ситуації конфлікту інтересів, з якими можуть зіштовхнутися наші клієнти.

Для них підготовлені й спеціальні пам’ятки, які відтепер будуть отримувати кожен клієнт та клієнтка центру. У цих пам’ятках вони зможуть дізнатися про можливі корупційні ризики та контакти для зворотнього зв’язку (повідомлення про відповідні факти, якщо такі матимуть місце).

Відповідні антикорупційні пам’ятки отримуватимуть й адвокати, які співпрацюють із системою, та які укладатимуть відповідні контракти/договори із центрами для надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Важливим є і попередження ризиків корупції/конфлікту інтересів серед фахівців центрів. Тож окремий аспект кампанії – спеціальні пам’ятки й для працівників системи БПД.

Якщо вам відомі факти корупційних діянь у системі безоплатної правової допомоги, повідомте про це нас за цілодобовим телефонним номером  (044) 364 17 47Ви можете залишити повідомлення анонімно. Прийом дзвінків та повідомлень здійснюють працівники відділу запобігання корупції Координаційного центру з надання правової допомоги .анонімно. Прийом дзвінків та повідомлень здійснюють працівники відділу запобігання корупції Координаційного центру з надання правової допомоги.


 

Новини за темою
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up