За кошти освітньої субвенції державного бюджету (близько 2 млн. грн.) у Житомирі в ліцеях №25 та при ЖДТУ було закуплено навчальне обладнання для кабінетів фізики.
«Завдяки сучасному лабораторному обладнанню кабінету фізики діти можуть відтворювати та моделювати різні фізичні процеси. На уроці діти на практиці проводять різні дослідження. Ми працюємо над тим, щоб такі класи були у всіх школах Житомира. Ми не будемо обмежуватися лише кабінетами фізики. Невдовзі планується закупити такі лабораторні класи і для кабінетів хімії та інших шкільних предметів», - сказав Сергій Сухомлин, який сьогодні відвідав ліцей №25.
За кошти освітньої субвенції державного бюджету (близько 2 млн. грн.) у Житомирі в ліцеях №25 та при ЖДТУ було закуплено навчальне обладнання для кабінетів фізики. Школи для обладнання кабінетів фізики обиралися на конкурсній основі. На базі нових кабінетів фізики проводяться не лише уроки, але й будуть запроваджені факультативні заняття для дітей всього міста, які мають бажання займатися поглибленим вивченням фізики.
Довідково: для закупівлі навчального обладнання у кабінет фізики ліцею №25 виділено 1 036 956,00 грн. Це кошти освітньої субвенції державного бюджету. Навчальне обладнання включає: мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка з акустичною системою, мультимедійний проектор з монтажним комплектом) вартістю 51 402, 00 грн.; спеціалізоване програмне забезпечення (3D Принтер в комплекті з пластиком, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) в комплекті з чорнилами) вартістю 35 724, 00 грн., а також - навчальний комп’ютерний комплекс (119 121, 00 грн.), цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для вчителя (167238,01), цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для учня (317700 грн.), демонстраційне обладнання (823 500,00 грн.) разом із набором штативів лабораторних 7 209,00 грн.
Демонстраційне обладнання, зокрема, включає:
- проводити фронтальні лабораторні роботи з механіки в об’ємі встановленому державними начальними стандартами по фізиці;
- виконувати навчальні досліди у відповідності з авторськими програмами, методиками та підручниками при вивченні розділу «Механіка»;
- виконувати експериментальні дослідження в ході проектної діяльності школярів;
- проводити лабораторний експеримент в умовах домашнього та дистанційного навчання;
- проводити фронтальні лабораторні роботи з геометричної та хвильової оптики в об’ємі встановленому державними начальними стандартами по фізиці;
- виконувати навчальні досліди у відповідності з авторськими програмами, методиками та підручниками при вивченні оптичних явищ;
- виконувати експериментальні дослідження в ході проектної діяльності школярів;
- проводити лабораторний експеримент в умовах домашнього та дистанційного навчання;
- проводити фронтальні лабораторні роботи з молекулярної фізики та термодинаміки в об’ємі встановленому державними начальними стандартами по фізиці;
- виконувати навчальні досліди у відповідності з авторськими програмами, методиками то підручниками при вивченні розділу «Молекулярна фізика та термодинаміка»;
- виконувати експериментальні дослідження в ході проектної діяльності школярів;
- проводити лабораторний експеримент в умовах домашнього та дистанційного навчання.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер