Жителі області продовжують вірити шахраям - "банківським працівникам" і переказувати їм кошти

Жителі області продовжують вірити шахраям - "банківським працівникам" і переказувати їм кошти

Поліція Житомирщини застерігає: якщо «банківські працівники» телефоном випитують у вас ці відомості - значить з вашою карткою все в порядку. Якщо ж ви відповісте на їх питання - ваші заощадження будуть у реальній небезпеці.

 

Будьте розумнішими за шахраїв і не дозволяйте себе ошукати!

За добу до підрозділів поліції регіону звернулися п’ятеро жителів різних громад Житомирської області із заявами про шахрайство. Історії заявників подібні.

60-річний житомирянин повірив невідомому абоненту, що назвався «працівником служби безпеки банку», бо той переконливо розказав казку про чиюсь спробу зняття коштів з його рахунку. Щоб миттєво врятувати гроші, потрібно було перевести їх на інший рахунок. Реквізити чоловікові були одразу ж повідомлені і заощадження благополучно ним переміщені. Як виявилось згодом, у віртуальну кишеню шахраю.

Відео дня

Так само вчинили 39-річна жителька Коростишівської громади та 54-річна жителька м. Баранівки у відповідь на аналогічні розповіді телефонних абонентів. Жінки позбулись відповідно 13,5 тисяч і понад 17 тисяч гривень.

«Регламентні роботи по заміні коду доступу до банківських карток» обійшлися жителю Романівської ТГ у понад 8 тисяч гривень. Перед тим 61-річний чоловік слухняно виконав усі продиктовані псевдобанківським працівником дії.

Неприємні наслідки махінацій з інформацією про банківську картку очікували і на 18-річного юнака з Хорошівської громади. Шахраям він подарував майже 2 тисячі гривень.

Нині за всіма вказаними фактами поліцейські розпочали кримінальні провадження за ст. 190 (Шахрайство) КК України та встановлюють причетних осіб.

Водночас правоохоронці радять громадянам бути пильними в усіх ситуаціях, пов’язаних з фінансовими питаннями. Не довіряйте телефонним сповіщенням, автомат-повідомленням чи дзвінкам реальних людей, які інформують про проблеми з картками чи рахунками і нав’язують вам алгоритм дій з розголошенням особистих відомостей.

Реквізити і термін дії карток, одноразові паролі, CVV-коди – це все секретна інформація, недоступна для інших. Під час розмови вас можуть переконувати здійснити перерахунок коштів, зняти ліміти по картці, перейти за онлайн-посиланнями. Не робіть цього, інакше втратите заощадження!

Пам’ятайте, працівники банку ніколи не телефонують, щоб дізнатись зазначену інформацію. Якщо ви сумніваєтесь у почутому від незнайомців, передзвоніть самі, але вже на офіційний номер телефону банку. Він зазначеній у вас на картці. Або завітайте до найближчого банківського відділення особисто. Інших способів вирішити проблемні питання не існує!

поліція житомирщини: коди і кодові слова, паролі і терміни дії платіжної картки - усе це секрет

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up