Житомирське трамвайно-тролейбусне управління економить кошти міського бюджету й перероблює старі тролейбуси на трансопрт нового зразка, заощаджуючи близько 4 млн грн на одиниці техніки.
У Житомирі 2 грудня Житомирське трамвайно-тролейбусне управління випустило оновлений тролейбус, котрий уже незабаром вийде на лінію та обслуговуватиме маршрути №2 і №3.
Користуючиь нагодою, керівництво підприємства та заступник міського голови Дмитро Ткачук продемонстрували виробничий процес по капітальному ремонту тролейбусів.
«Сьогодні ми хотіли показати не так новий тролейбус, як сам цикл і процес капітального ремонту старих тролейбусів. Зокрема, ця машина «2049», – вказує Дмитро Ткачук на каркас «минулого-майбутнього» тролейбуса, – машина, на яку ми на попрередній сесії пропонували виділити 1 млн грн для капітальногго ремонту. На сьогоднішній день вона вже у повністю розібраному стані і це та відправна точка, від якої ми стартуємо».
За словами посадовця, заплановані інновації будуть втілені через 1,5-2 місяці. Тролейбус, випущений цього дня, ще не є остаточним зразком, однак теж має ряд нових елементів, зокрема – зменшення кішлькості гулу в салоні, новий підхід до фарбування, до зварки.
Модернізовані тролейбуси, які наразі представляють з себе «скелети» техніки, вийдуть на лінію на Малікова.
Як пояснив заступник міського голови, зміст машини під час ремонту оновлюється на 95 %. У нових тролебусах не буде сходинок, тобто вони будуть низькополі й пристосовані для проїзду людей з обмеженими можливастями та комфортної перевізки дітей у візках.
«Крім низької підлоги будуть електронні табло, напрям руху, номер тролейбуса, суттєво зміниться підхід до технічних аспектів. Тобто, маючи картинку сьогодні й порівнявши буквально через півтора місяці, ми хочемо показати, що робиться на підприємстві», – ділиться Дмитро Ткачук.
Заступник начальника управління ЖТТУ по виробництву Володимир Сингаєвський розповів, що теоретично прорахована вартість одного реконструйованого тролейбуса складає до 1 млн грн, що суттєво дешевше, ніж покупка нового, який коштує 5-5,5 млн грн.
«Повна переробка тролейбуса, якщо все буде добре, займатиме 1,5 місяці. Плануємо оновити до 20 машин. Практично усі роботи роботи (наприклад зварювальні, слесарні) – виконуються вилами ТТУ», – поділився Володимир Сингаєвський.
Дмитро Ткачук повідомив, що на початку 2017 року року депутатам міської ради покажуть результат роботи ЖТТУ – оновлені і перероблені тролейбуси, і проситимуть близько 20 млн грн, щоб впродовж наступного року силами трамвайно-тролейбусного управління випустити до 20 одиниць техніки.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер