Про випадок повідомили в Головному управління Держпродспоживслужби у Житомирській області.
До Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області надійшло звернення споживача, яка придбала у одному зі спеціалізованих магазинів м.Житомира компресійні трикотажні вироби вартістю 3170 гривень, у яких під час короткотривалого використання проявився недолік, який призвів до неможливості використовувати їх за призначенням. Споживач звернулась до магазину з заявою про повернення коштів, у чому їй було відмовлено. Після письмового звернення споживача до ГУ ДПСС у Житомирській області, спеціалісти управління захисту споживачів надали суб’єкту господарювання роз’яснення щодо порушення ним вимог чинного законодавства у сфері захисту споживачів.
За результати проведеної спеціалістами управління захисту споживачів роботи у ході розгляду звернення, споживачу відшкодовано суб’єктом господарювання кошти у сумі 3170 гривень.
Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області нагадують споживачам, що відповідно до п.4 ст.17, – у разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов’язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер