Як і будь-який орган виконавчої влади, ДФС є суб’єктом надання адміністративної послуги, як результату здійснення його діяльності, спрямованої на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичних або юридичних осіб у випадку звернення таких осіб із заявами, відповідно до підстав та порядку, визначеному Законом.
Надання адміністративних послуг органами ДФС у Житомирській області здійснюється в 13-ти центрах обслуговування платників (надалі-ЦОП), які функціонують при Житомирській, Бердичівській, Коростенській, Малинській, Новоград-Волинській, Овруцькій, а також у відділеннях, де не створено ЦОП.
Організацію роботи з обслуговування платників в ЦОП забезпечує 71 працівник органів ДФС у Житомирській області, в тому числі працівники залучені додатково згідно графіків чергування для забезпечення роботи ЦОП в звітні періоди, у вихідні (святкові) дні.
Станом на 01.07.2017 року працівниками органів ДФС в центрах обслуговування платників надано 49237адміністративних послуг, всього по ГУ ДФС - 64647.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер