Фахівці Держпродспоживслужби допомогли житомирянці повернути майже 2 тисячі гривень за мультиварку неналежної якості

Фахівці Держпродспоживслужби допомогли житомирянці повернути майже 2 тисячі гривень за мультиварку неналежної якості

До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло письмове звернення громадянки міста Житомир стосовно придбання в магазині мультиварки неналежної якості а саме: неможливість налаштування в пристрої функції,  передбаченої Інструкцією до придбаного товару.

Після звернення до суб’єкта господарської діяльності щодо проведення гарантійного ремонту зазначений недолік не було усунуто. При цьому, заявниці повідомлено, що можливо зазначена функція не передбачена виробником товару.

Житомирянка звернулася з письмовим зверненням  до Головного управління Держпродспоживслужби з проханням посприяти у вирішенні питання відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів (обміняти товар на аналогічний належної якості, а в разі неможливості  повернути кошти).

За результатами наданої консультативної допомоги в оформленні звернення до продавця товару споживачу повернуто кошти в сумі 1899 грн., про що свідчить лист з подякою,  надісланий на адресу Головного управління.

Відео дня

Нагадуємо мешканцям області, що у Головному управлінні функціонує інформаційно-консультаційний центр з питань захисту прав споживачів за адресою : м.Житомир, вул.Вороного Юрія, 55.

Також консультаційно-інфомаційну допомогу спеціалістів  можна отримати у телефонному режимі за номером ()412)- 43-89-84.

 



Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up