Житомирянам пропонують обрати: підземний чи наземний перехід на проспекті Миру

Житомирянам пропонують обрати: підземний чи наземний перехід на проспекті Миру

"Що краще - загнати людей під землю, щоб не заважали машинам літати "трошки більше ніж 50 км/годину" по місту, чи змусити водія пригальмувати для того, щоб надати пріоритет пішоходу". Таке питання поставив на своїй сторінці у Фейсбук заступник міського голови Дмитро Ткачук.

Також чиновник розмістив візуалізацію проекту реорганізації дорожнього руху на проспекту Миру в Житомирі.

Далі Дмитро Ткачук продовжує: "При написанні технічного завдання цього проекту, ініційованого Іван Фурлет (Ivan Furlet) було враховано інтереси різних верств населення та суб'єктів руху, світові успішнші практики та підходи.

В рамках проекту пропонується:
- облаштувати світлофори для регульованих пішохідних переходів;
- збудувати острівці безпеки;
- звузити проїзджу частину з 6 до 4 смуг руху;
- нанести вело смугу та переїзди;
- облаштувати паркомісця що відмежовують велосмугу від потоку авто;
- побудувати роздільчу смугу та турнікетне огородження між смугами, для унеможливлення перебігання пішоходів за межами переходів.

Як альтернатива, групою прихильників підземних переходів пропонується провести капремонт підземного переходу, яким, як показує практика значна кількість пішоходів не користується, а ще є категорії осіб які банально і не мають фізичної можливості скористатись, через непристосованість для маломобільних груп населення".

Проголосувати за один з варіантів можна за посиланням:https://vdmk.org/3492

0
0
0
0
Коментарі (4)
  • Олег Осипчук

    Я вважаю що потрібно будувати підземні переходи,це набагато безпечніше для пішоходів,зручніше для водіїв та жителів мікрорайону!!!якщо на проспекті зменшити кількість полос руху,то будуть великі затори!!!!
  • Inna Zh

    если сделают наземный - там будут пробки. учитывая, что рядом базар и куча машин стоит на дороге. но наш народ все равно будет ходить сверху, даже если там сделают хороший подземный.
  • Sergey Zaytsev

    Еще и добавть Троллейбусы и Мазы , на этих дорогах и пробки обеспечены !
  • Sergey Zaytsev

    Наземный переход с островками безопасности , +велосиипедные дорожки  , уменьшаться полосность движения с 6, до 4 ,  в Европе велосипедные дорожки и тротуары , отделены от автодорог , а у нас все предлагается в ущерб автолюбителям !
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Житомира за сьогодні

17:55 Житомирська область: упродовж доби вогнеборці ліквідували 4 пожежі у природних екосистемах, одну з яких на торфовищі 17:30 У Житомирі пройшли ходою, щоб привернути увагу суспільства до проблеми торгівлі людьми 17:00 Експерти прогнозують зростання тарифів на газ та опалення на 20-25% 16:40 Нічийна земля: Житомирщина – лідер за кількістю невитребуваних паїв Від читача 15:44 Священник, українські прапори та канадійці: як пройшов фестиваль "З країни в Україну" на Донбасі 16:20 Рада національних спільнот України планує створити свій осередок на Житомирщині 16:07 Фестиваль «Жовтень у жовтні» стане першим кроком у перетворенні занедбаного кінотеатру на сучасний культурний центр 16:04 Як пройти вакцинацію проти грипу. Інструкція 15:39 У Бердичеві серед ночі чоловік випав з вікна 5-го поверху на козирок під’їзду 15:20 Стажування на робочому місці - перспектива працевлаштування 15:03 Житомирських активістів не пустили на екологічну комісію обласної ради. ФОТО, ВІДЕО 14:43 Уряд України ремонтує дороги Житомирщини 14:22 У ПАТ "Житомиргаз" розповіли, чому немає газу для початку опалювального сезону 14:20 Аби діти були щасливими – вирушай до Красівки і притулись до Батьківського дуба 14:00 Обвинения ГПУ против Вилкула оказались основанными на законах, действие которых закончилось почти 20 лет назад 12:40 В Україні пропонують суттєво спростити реєстрацію місця проживання 12:20 Юстиція гарантує права батьків у спілкуванні з дитиною 12:00 Житомирські школярі опановували рятувальну справу 11:47 Житомирян запрошують на виставку "Рудий Halloween" 11:44 Як буде працювати швидка допомога після реформи?
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up