"Що краще - загнати людей під землю, щоб не заважали машинам літати "трошки більше ніж 50 км/годину" по місту, чи змусити водія пригальмувати для того, щоб надати пріоритет пішоходу". Таке питання поставив на своїй сторінці у Фейсбук заступник міського голови Дмитро Ткачук.
Також чиновник розмістив візуалізацію проекту реорганізації дорожнього руху на проспекту Миру в Житомирі.
Далі Дмитро Ткачук продовжує: "При написанні технічного завдання цього проекту, ініційованого Іван Фурлет (Ivan Furlet) було враховано інтереси різних верств населення та суб'єктів руху, світові успішнші практики та підходи.
В рамках проекту пропонується:
- облаштувати світлофори для регульованих пішохідних переходів;
- збудувати острівці безпеки;
- звузити проїзджу частину з 6 до 4 смуг руху;
- нанести вело смугу та переїзди;
- облаштувати паркомісця що відмежовують велосмугу від потоку авто;
- побудувати роздільчу смугу та турнікетне огородження між смугами, для унеможливлення перебігання пішоходів за межами переходів.
Як альтернатива, групою прихильників підземних переходів пропонується провести капремонт підземного переходу, яким, як показує практика значна кількість пішоходів не користується, а ще є категорії осіб які банально і не мають фізичної можливості скористатись, через непристосованість для маломобільних груп населення".
Проголосувати за один з варіантів можна за посиланням:https://vdmk.org/3492
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер
Олег Осипчук
Inna Zh
Sergey Zaytsev
Sergey Zaytsev