Житомирянам пропонують обрати: підземний чи наземний перехід на проспекті Миру

"Що краще - загнати людей під землю, щоб не заважали машинам літати "трошки більше ніж 50 км/годину" по місту, чи змусити водія пригальмувати для того, щоб надати пріоритет пішоходу". Таке питання поставив на своїй сторінці у Фейсбук заступник міського голови Дмитро Ткачук.

Житомирянам пропонують обрати: підземний чи наземний перехід на проспекті Миру

Також чиновник розмістив візуалізацію проекту реорганізації дорожнього руху на проспекту Миру в Житомирі.

Далі Дмитро Ткачук продовжує: "При написанні технічного завдання цього проекту, ініційованого Іван Фурлет (Ivan Furlet) було враховано інтереси різних верств населення та суб'єктів руху, світові успішнші практики та підходи.

В рамках проекту пропонується:
- облаштувати світлофори для регульованих пішохідних переходів;
- збудувати острівці безпеки;
- звузити проїзджу частину з 6 до 4 смуг руху;
- нанести вело смугу та переїзди;
- облаштувати паркомісця що відмежовують велосмугу від потоку авто;
- побудувати роздільчу смугу та турнікетне огородження між смугами, для унеможливлення перебігання пішоходів за межами переходів.

Як альтернатива, групою прихильників підземних переходів пропонується провести капремонт підземного переходу, яким, як показує практика значна кількість пішоходів не користується, а ще є категорії осіб які банально і не мають фізичної можливості скористатись, через непристосованість для маломобільних груп населення".

Проголосувати за один з варіантів можна за посиланням:https://vdmk.org/3492

Коментарі (4)
  • Олег Осипчук

    Я вважаю що потрібно будувати підземні переходи,це набагато безпечніше для пішоходів,зручніше для водіїв та жителів мікрорайону!!!якщо на проспекті зменшити кількість полос руху,то будуть великі затори!!!!
  • Inna Zh

    если сделают наземный - там будут пробки. учитывая, что рядом базар и куча машин стоит на дороге. но наш народ все равно будет ходить сверху, даже если там сделают хороший подземный.
  • Sergey Zaytsev

    Еще и добавть Троллейбусы и Мазы , на этих дорогах и пробки обеспечены !
  • Sergey Zaytsev

    Наземный переход с островками безопасности , +велосиипедные дорожки  , уменьшаться полосность движения с 6, до 4 ,  в Европе велосипедные дорожки и тротуары , отделены от автодорог , а у нас все предлагается в ущерб автолюбителям !
Найчастіше Найчастіше
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up