Отримати компенсацію за пільговиків або ж підвищити тариф у громадському транспорті – з такою вимогою на сесії міськради виступив директор ТДВ «Житомирське АТП 11827» Віктор Белявський.
«Сьогодні я прийшов за дорученням підприємців-перевізників нашого міста. Ми виконуємо соціальну функцію – перевозимо пасажирів і знаходимось у скрутному фінансово-економічному положенні. Валідатори повинні бути, але якщо є облік, має бути і відшкодування. Ми запустимо валідатори, за них потрібно платити, наше підприємство кожного місяця за оренду та експлуатацію валідаторової системи платило 24 тисячі гривень. Сьогодні ця сума зросте, бо змінилась мінімальна зарплатня, виросли податки і т.д. А у нас на сьогодні тариф не змінився. Наш бюджет підприємства формується з тих грошей, які заробимо. Послуги надаємо у місті, а у місті регульований тариф. Я звертаюсь до вас, щоб ми всі разом зібралися і вирішили це питання. Тому що не може бути такий бізнес, щоб не мати за що платити зарплату, купити паливо і запчастини», – пояснив Віктор Белявський.
Перевізник додав, що підприємці неодноразово звертались до міського голови з проханням вирішити ситуацію.
«Вже ми звертались з проблемою до Сергія Івановича, нас заспокоїли, що 1 січня після запуску картки житомирянина буде введено відшкодування за пільговий проїзд. Проте зараз з картою питання замовчується», – сказав Віктор Белявський.
Депутат міської ради Іван Мартинчук вважає, що першочерговим має бути оприлюднене економічне обгрунтування ціни та оновлення рухомого складу. А вже потім може йти мова про підвищення тарифу.
«На сьогодні ви є зацікавлена особа в формуванні цін. Але ж, Сергію Івановичу, для того, щоб сьогодні надати відповідь першочергово громаді Житомира, то важливо просити чи фіндепартамент, чи департамент економіки дійсно розрахувати економічно обґрунтовану ціну. Вас ми знаємо, але людям потрібно зрозуміти, чому вони мають платити чи 5, чи 6, чи 10. І з вашого боку, якщо така ціна іде, повинно бути оновлення рухомого складу», – додав Іван Мартинчук.
«Ми подавали розрахунки без інноваційної складової. Якщо ж її врахувати, тариф буде не 7 гривень, а 27. На сьогодні у місті працюють приміські перевізники, які тариф встановлюють самі собі. Мають право і пільговиків не возять. А в цій ситуації ми виходимо у заручниках», – відповідає Віктор Белявський.
Міський голова запевняє, що ситуація має змінитися після впровадження картки житомирянина та повноцінної роботи валідаторів, які дадуть можливість порахувати кількість пільгових категорій у Житомирі.
«Нам потрібно видати картку, видати валідатори, тоді буде чітка картинка. Спочатку ви за них не платите, ми порахували, а потім знайшли розуміння по сумі компенсації», – запевняє Житомирський міський голова Сергій Сухомлин.
У результаті депутати підтримали пропозицію на наступній сесії заслухати звіт дорожньо-транспортного заступника мера Дмитра Ткачука та директора КП «Житомиртранспорт» Івана Фурлета.
Анастасія Ліберман
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 8 від 28 лютого 2024
Читати номер
Оксана Сидоренко
Yuriarij Yurarij
Денис Трояновський
Anya Rem