Під час брифінгу 22 травня заступник житомирського міського голови Дмитро Ткачук повідомив, що перевізники такі підписали додаткові угоди, котрі були обов'язковою умовою для підняття прохзду з 3 до 5 грн.
Як розповів заступник житомирського мера Дмитро Ткачук, виконком прийняв рішення про підвищення вартості проїзду, але, разом з тим, була чітка вимога, озвучена міським головою про те, що рішеня не буде підписано, поки всі перевізники юридично не внесуть собі в додатки до говорів ряд вимог.
Як писали “20 хвилин”, головними вимогами було:
1. Прозорість обліку пасажирських перевезень — встановлення валідаторів до кінця 2017 року.
2. Низькополий транспорт, доступний для людей з інвалідністю (мінімум 1 машина на маршрут).
3. Оновлення рухомого складу: протягом місяця замінити машини, яким більше 10 років (таких наразі функціонує 23 одиниці).
4. Штрафні санкції: 50 неоподаткованих мінімумів (850 грн) за кожне порушення, оскільки наразі єдиний механізм впливу – розірвання договорів.
5. Пільговики мають право користуватися послугами з перевезення необмежено. Право на безкоштовний проїзд – усі пільгові категорії згідно із законодавством України, включаючи пенсіонерів за віком. Тарифи на дитячий (шкільний) проїзд – 2 гривні протягом усього періоду.
“За порушення умов договору передбачені штрафні санкції у розмірі 50 неоподаткованих мінімумів (850 грн). Тобто, вигнаний пільговик чи якщо машина раніше часу зїхала з рейсу — це 850 грн. Інше питання, як ці речі документувати, — розповідає детальніше посадовець. — Якщо пасажир помітить порушення з боку водія, він повинен повідомити про це в управління транспорту. На підставі таких звернень і скарг може бути ініційована перевірка. Графік планових перевірок складений наперед, але якщо між цими датами надхоитимуть скарги щодо порушень, управління ранспорту ініційовуватиме позапланові перевірки”.
ДмитроТкачук зізнається, що після детальнішого вивченн додаткових угод ряд перевізників уже не так охоче реагували на рішення про прийняття тарифа, але впродовж трьох днів вони підписали документи, тож з 1 черавня рішення вступає в дію.
Також заступник міського голови анонсував, що можливе збільшення вартості проїзду і для ТТУ:
«Я неодноразово казав, що підвищення — це процес, який є неминучим. Але, разом з цим, є позиція міського голови і виконавчого комітету, що комунальний транспорт, у першу чергу, має бути соціальним. Тому на даний момент ціна залишається сталою. Разом з тим м и хочемо піти дещо іншим шляхом, ніж перевізники, і спочтку підтвердити зміну якості, і лише після цього говорити про перегляд тарифів», — підсумував Дмитро Ткачук.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер