Спецтехніка і працівники КП «Управління автомобільних шляхів» продовжують очищати дороги Житомира від снігу. Роботи не припинялися і вночі.
Сьогодні ж, 24 січня, на вулицях міста вже працюють комбіновані машини «ГЛОБУС», грейдер, МДК (бочки), 2 трактори та міні-навантажувачі. Зранку міські тротуари розчищають вакумно-підмітальні машини ХАКО із відвалами та мотоблоки, - повідомляє прес-служба міської ради.
«Всього у комунального підприємства є 7 одиниць спеціалізованої великої техніки, які розподілені між двома бригадами – найефективніші 5 комбінованих машин «Глобус», які можуть як згрібати сніг, так і посипати піщано-соляною сумішшю дороги. Крім того, КП «Управління автомобільних шляхів» є 14 менших машин та тракторів. Вони менш ефективні, бо мають менші відвали і потужність, однак і менший радіус повороту та ширину, що дозволяє використовувати їх на порівняно вузьких вулицях, - каже заступник міського голови Дмитро Ткачук.- Вся ця наявна у міста техніка, під час снігопадів, з перезмінками, працює 24 години на добу. Змінються лише людини, яких для випуску всієї техніки одночасно не вистачає. Деякі працівники за кермом по 2 зміни поспіль, бо розуміють важливість своєї роботи».
Технологічно, за словами заступника міського голови, процес прибирання вулиць від снігу виглядає так: спочатку дороги обробляють піщано-соляною сумішшю та бішофітом (спеціальний реагент, який плавить сніг та лід), що робить дороги менш слизькими. Після цього автомобілі змішують сніг із сумішами. Лише після цього етапу спецтехніка згрібає сніг та робить повторне профілактичне посипання вулиць.Починають прибирання з мостів, а далі по спланованим маршрутам. Маршрути різняться залежно від кількості опадів та пори доби. До прикладу, загальний пробіг техніки за вчорашню добу склав понад 1000 км.
Робота з прибирання снігу в Житомирі значно ускладнюється через припарковані на узбіччях доріг автомобілі.
Нагадаємо, вчора КП УАШ вночі висипало на дороги Житомира 119 тонн піску.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер
Андрей Коспа