Карантин у Житомирі посилили, проте з дезінфекцією поки що все дуже слабо. Для прикладу у громадському транспорті. Вже всі, напевно, звикли, що маршрутки, тролейбуси та трамваї брудні, а дезінфекцією там навіть і не пахло.
Нещодавно житомирянка опублікувала пост в мережі Фейсбук, де чітко видно брудну підлогу в трамваї. Причому, важко не помітити, що цей бруд там знаходиться дуже давно, адже він буквально став частиною салону.
«Чистота наших трамваїв... Шар піску і пилу ще, напевно, з минулої осені, у вагоні трамваю все, як в тумані через стовп пилу! І це в місті, де червона зона...», - пише авторка посту Леся Плешка.
Громадським транспортом користується значний відсоток мешканців міста, і логічно, що транспорт має бути чистим та продезінфікованим в умовах «червоної зони», проте ми бачимо реалії – і це зовсім інша картинка.
Напіврозвалений транспорт, дах маршруток та тролейбусів, який заливає дощем чи снігом, і купа пилу та бруду під ногами та і взагалі, в салоні.
У житомирській міській раді зазначають, що контролюють процес прибирання та дезінфекції громадського транспорту, але не всі перевізники відповідальні у цьому питанні.
«Ми дезінфікуємо транспорт і періодично перевіряємо його на санітарну обробку. Погодні умови зараз не дозволяють зробити так, щоб салон транспорту був постійно чистим, тому що і дощ, і сніг, багнюка.
Тому, хтось більш відповідально до цього ставиться, хтось менш – ми контролюємо, робимо зауваження, контролюємо декілька разів на тиждень. Приймаємо участь на випуску, періодично, у тому числі з поліцією, на стан санітарної обробки, але інколи є зауваження, погоджуємося», - пояснює начальник управління транспорту і зв’язку Костянтин Підпокровний.
У коментарях до посту житомиряни також додають фото з брудного транспорту та висловлюють обурення щодо комфорту та чистоти перевезень:
«Маршрутка. Прибирання з водою теж не бачила як мінімум "давно". Коли нарешті підвищення вартості в елітному транспорті відбувається. Даєш по 10 чи краще 15 гривень за проїзд!», - коментує публікацію Elena Sirik.
«Не забувайте, що у вартість квитка входять витрати на регулярне прибирання та миття машин. Тому, оплативши проїзд, пасажир має право вимагати відповідного санітарного стану салону», - додає Наталія Щерба.
«Не прибирають місяцями. За день чи два тролейбуси так не забрудняться», - наголошує Ольга Кузьменко.
«Жаль кондукторов, весь день дышать пылью, грязью и запахами...Троллейбусы – это рассадник болезней в нашем городе», - пише Людмила Столярова.
«За кордоном в громадському транспорті завжди чистенько! І кількість пасажирів ніяк не впливає на чистоту, хоча там також не знімають взуття при вході. Це так звикли надавати послуги людям за їх же гроші. І це стосується не тільки громадського транспорту...», - обурюється Светлана Ягодка.
Чи то дійсно погодні умови, чи то спроби виправдати відсутність прибирання громадського транспорту – невідомо. Залишається сподіватися, що перевізники прислухаються до зауважень житомирян, і прибиратимуть транспорт ефективніше, а міська влада, в свою чергу, чіткіше контролюватиме даний процес.
Лера Наумова
Читайте також:
"Фото дня: ями і багнюка замість асфальту - житомирська Богунія".
Хочете отримувати новини першими – приєднуйтеся до нас у соцмережах
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер