У Житомирі на вулиці Михайлівській наприкінці 2017 року у трьох місцях було встановлено боларди – обмежувачі руху, які мали б перешкоджати руху автомобілів.
Як зараз бачимо, всі обмежувачі на місці, але вони просто не виконують своєї функції, автомобілі як їздили Михайлівською, так і їздять. Пішохідна вулиця перетворилась на велику стоянку для автомобілів. Спочатку власникам магазинів та кафе пропонували доставляти товар з 23-ї до 8-ї години ранку або вдень на візках – так як це робиться у більшості європейських міст. Але ми ж знаємо, як у нас це все відбувається. Тому боларди почали опускати, щоб автомобілі могли проїхати до кафе та магазинів, розташованих на Михайлівській. Потім, під час проведення різноманітних свят в центрі міста, почали заїжджати вантажівки. Більше того, неодноразово були випадки, коли просто на фонтані та уздовж всієї Михайлівської стояли великогабаритні вантажівки.
Встановленням даних обмежувачів займалася житомирська компанія «Стиль-Сервіс». Загальна вартість встановлення та проведення відповідних мереж склала 580 тисяч гривень. Тільки вдумайтесь, більш ніж пів мільйона гривень, для того, щоб авто як їздили, так і продовжували їздити, і ні комунальні, ні муніципальні служби на це ніяк не реагують. Найбільше покарання, що може бути застосовано до порушника, – невеликий штраф.
Нам вдалось поспілкуватися з директором КП «Електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Житомирської міської ради», (саме дане підприємство займається болардами у нашому місті) Сергієм Ковальчуком.
«Знаки обмеження в’їзду розташовані поблизу обмежувачів, комісія з безпеки дорожнього руху їх встановлювала. Коли автомобіль заїжджає на Михайлівську всупереч знаку обмеження, водій притягується до адміністративного покарання. У кожного з підприємців, заклади яких розташовані на Михайлівській, є роз’їзди. Болард, що зараз поламаний, найближчим часом відремонтуємо», – зазначив Сергій Миколайович.
Мало того, що автомобілі банально заважають руху пішоходів, вантажівки, які часто заїжджають на Михайлівську, ламають тротуарну плитку, яка в багатьох місцях уже потріскалась і відвалюється. Так, її систематично клеють, місцями замінюють, але для чого це робити, якщо на наступний день там проїде вантажівка і все доведеться робити заново? Просто якесь колесо сансари по-житомирськи.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 8 від 28 лютого 2024
Читати номер