Курсування громадського транспорту в районі Суриної Гори (колишня Малікова) завжди супроводжується або ажіотажем, або проблемою, які, ніби гойдалка-балансир, змінюють одна одну. І якщо взимку був час піднесення, пов’язаний із запуском довгоочікуваної тролейбусної лінії, то нині справи пішли на спад, оскільки доїхати на Малікова з деяких районів міста – «місія нездійсненна».
До редакції «20 хвилин» днями звернулася житомирянка Ірина, обуренню якої не було меж. Дівчина розповіла, що живе по вулиці Малікова (після перейменування – Сурина Гора) і кілька днів тому зіткнулася з проблемою курсування транспорту.
«Мені потрібно було доїхати додому від автовокзалу. Після скасування 40-ї маршрутки єдиним видом транспорту, який їде на Малікова, лишився сьомий тролейбус. У результаті я прочекала на зупинці понад півтори години – десь з 10 ранку. Оскільки у мене при собі були дорожні сумки, їхати маршрутками з пересадкою не хотілося. Тому, коли терпець увірвався, довелося викликати таксі», – нарікає Ірина.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити ВИС в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
У подібній ситуації опинилася не лише вона. Житомирянин Дмитро поділився схожою ситуацією, щоправда, дістатися до Суриної Гори зі своїм товаришем він намагався ввечері, після 20:00. Юнаки прочекали тролейбус півгодини, після чого вирішили їхати з пересадкою. На іншій зупинці довелося очікувати на маршрутку ще хвилин 20.
«У результаті ми витратили на дорогу півтори години й заплатили 20 гривень. Якби знали, що так вийде – взяли б таксі, зекономили б купу часу й нервів, а по грошам на двох – майже те саме», – сумно посміхається Дмитро.
Вислухавши ці невеселі історії (та й, щиро кажучи, самі побувавши на місці цих «мандрівників»), ми звернулися за коментарем до заступника міського голови Дмитра Ткачука.
«Кандидатів на виконання перевезень по маршруту № 40 немає, – розповідає посадовець. – Півтора тижні тому ми оголошували тендер, і до п’ятниці (23 червня – прим. ред.) тривав термін подачі заяв усіма претендентами. Оголошення були розміщені й на сайті Житомирської міської ради, і в газеті “Місто”. Однак заявок не надійшло».
Що ж стосується відсутності тролейбусів на маршруті, то, за словами Дмитра Ткачука, тролейбуси «Малікова-Вокзал» курсують лише у пікові години:
«Наразі маршрутом номер 7 курсують 6 тролейбусів у піковому режимі: зранку – до 9:30, після чого вони починають завертати у депо, а потім виїжджають вже після 14:00, тобто починаючи з 15:00 вони вже курсують по повному кільцю. В цьому режимі тролейбуси рухаються орієнтовно до 20:00».
Міськрада збирається повторно оголошувати про пошук перевізника і лише у випадку чергового фіаско – «закривати» маршрут тролейбусами, щоб забезпечити це сполучення. За словами заступника мера, влада вже розглядала варіант посилення тролейбусного маршруту, оскільки поки курсувала 40-а маршрутка, він був нерентабельним, але тепер ситуація змінилася і з’явилася доцільнісь залучати додаткові ресурси.
«Я думаю, що повторне оголошення тендеру займе десь 2 тижні. Якщо знову ніхто не відгукнеться, то за 2 тижні прийматимемо рішення по альтернативних шляхах сполучення, – ділиться Дмитро Ткачук. – Ще один варіант – коригування маршруту № 37, але це вже залежатиме від діалогу з приватним перевізником, який цей маршрут обслуговує».
Ну а поки перевізників, бажаючих кинутися «грудьми на амбразури» і почати обслуговувати маршрут № 40 не знайшлося, мешканці Суриної Гори, дістаючись додому від автовокзалу, змушені й далі випробовувати або своє терпіння, або ж власну кишеню.
Анастасія Кузьмич
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер