Тихше їдеш – далі будеш: Кабмін планує обмежити швидкість у містах до 50 км/год

Уряд має намір зменшити кількість смертей на дорогах удвічі і вводить нові правила для водіїв. Проектом передбачається, що швидкість руху транспортних засобів у населених пунктах буде зменшена з 60 до 50 км/год.

 

Тихше їдеш – далі будеш: Кабмін планує обмежити швидкість у містах до 50 км/год

При цьому у нічний час – з 23:00 до 6:00 – дозволятиметься швидкість не більше 60 км/год.

Таким чином законодавство України має наблизитися до європейських стандартів.

Корисне посилання

Актуальні ціни на Lada у Житомирі на Automoto.ua.

«В Європі питання безпеки на дорогах є одним із пріоритетних. Зменшення швидкості у населених пунктах лише на 10 км/г на 90% зберігає життя людей у випадку дорожньо-транспортних пригод», – повідомив під час засідання Кабміну виконуючий обов’язки керівника Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак.

Чиновники таку ініціювати уряду підтримують, адже перевищення швидкісного режиму – одна з основних причин ДТП.

«Знаки про обмеження швидкості українськими водіями сприймаються, переважно, як прикраса дороги, але аж ніяк не як обов’язкова для виконанн вказівка. Одночасно з введенням нового швидкісного режиму необхідно забезпечити поліцію засобами фіксації цієї швидкості та збільшити кількість самих полісменів в місті», – про це на свої сторінці у соцмережі написав заступник житомирського міського голови Дмитро Ткачук.

За словами поліцейських, такі нововведення мають позитивний характер. Але приладів фіксації швидкості патрульні не мають, та розводять руками, бо довести винуватість водія-порушника просто неможливо.

«Як показує практика, на швидкості 50 -60 км/год людина, яка потрапляє під колеса автомобіля, отримує менші тілесні ушкодження, тобто ризик травматизму значно зменшується. Даний проект має позитивну функцію на динаміку, у зв’язку з тим , що водії регулярно перевищують швидкість. Втім, патрульна поліція наразі не забезпечена приладами для контролю швидкісного режиму. Концепція загалом не погана, але як вона буде втілена в життя буде видно з часом. Ми тільки «за», а вже з приводу забезпечення, то це питання вже до представників влади», – розповів т. в. о. старшого інспектора прес-служби управління патрульної поліції Житомира, лейтенант  Ігор Іванюк.

На думку фахівців, зменшення швидкості руху у населених пунктах, ажніяк не призведе до зменшення ДТП, немає у поліції приладів, за допомогою яких ці порушення фіксувати, відповідно й оштрафувати водія не можна.

«Говорити про те, що якщо ми зменшимо швидкість і кількість ДТП зменшиться – просто абсурд. Справа в тому, що на території України вже два роки (тобто з приходом нової поліції) не ведеться моніторинг швидкості, людей ніхто не штрафує. У старих працівників ГАІ техніку відібрали, а новим не видали. Техніка є, вона була закуплена, проходить по всіх їх внутрішніх наказах, але нею ніхто не користується», – розповів заступник директора автошколи «Меблевик» Євген Ярмолюк.

Також Євген Ярмолюк додав, аби уникнути ДТП на  дорогах, має бути дисципліна, і не тільки з боку  водія, а й пішохода.

«Повинен бути комплексний підхід, який по-перше буде виховувати пішоходів, адже людині набагато легше зупинитись ніж водію, а по друге – водія», – сказав Євген Ярмолюк.

Нагадаємо, на підвищення безпеки на дорогах уряд планує виділити 1,6 млрд грн в 2018 році, в 2019-му – 2,5 млрд, в 2020-му – не менше 3,5 млрд гривень.

Алла Гетьман

Коментарі
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up