Поблизу міста Чуднів, на трасі Н-03 вже 2 роки будують наземний шляхопровід над залізничними коліями, який місцеві жителі вважають непотрібним.
Восени 2019 року президент ініціював програму «Велике будівництво». Мета проєкту – побудувати необхідні об’єкти інфраструктури по всій Україні.
Із початком цієї програми, розпочалась робота із будівництва шляхопроводу неподалік міста Чуднів. Вже 2 роки, поки йде будівництво, місцеві жителі та просто проїжджі відчувають дискомфорт. До того ж, якщо вірити фото, які опублікували в Службі автомобільних доріг у Житомирській області, будівництво проходить не поспішаючи. На фото видно, що на даний час встановлені лише опори.
Для того, щоб виїхати з Чуднова, наприклад, у Любар, потрібно проїхати через село поблизу Чуднова – Кілки, це найшвидший варіант, але дорога, м’яко кажучи, не найкраща. Також є альтернатива, проїхати через село Троща, це буде на хв. 15-20 довше, проте дорога, місцями, кращої якості. Водії, що їздять в об’їзд регулярно – досконало знають кожну ямку на цій дорозі.
У службі автомобільних доріг так коментують ремонт мосту: «Вже завершені роботи з перенесення комунікацій та демонтажу залізничного переїзду. Ведуться роботи з влаштування опор. Підрядною організацією минулого року на трьох опорах були проведені армувальні роботи та влаштовано бетон.
Довжина збудованого шляхопроводу буде 66,886 м. Повна ширина штучної споруди становитиме 12,35 м, в тому числі проїжджа частина 9,5 м та два службові проходи шириною по 0,75 м».
Також у службі повідомляють, що за наявності повного фінансування здати об’єкт зможуть до кінця поточного року.
Якщо ви колись проїздили через той переїзд – обурення місцевих жителів зрозумієте. Для чого там той шляхопровід, прояснити по суті не можуть. Рух через переїзд не інтенсивний, коли переїзд перекривають для проїзду потяга, збирається автомобілів 10, не більше.
«66 м мосту будують уже 2-й рік і кінця краю не видно. Китайців найміть, вони такий відрізок, так званого, шляхопроводу за 48 годин зведуть. А просто відремонтувати залізничний переїзд не можна було б!? Щоб дізнатись, як ремонтуються переїзди далеко не треба їхати і досвіду набиратись, через городи "зябри" живуть, поїдьте і очі роззуйте, якими мають бути залізничні переїзди! Але ж ні, потрібен шляхопровід, там же такий інтенсивний рух як на Козятинських чи Фастівських перегонах. А те що дорогу Р-32 добивають, бо немає кудою об’їхати, то так – байдуже. Який кошторис цього епохального будівництва і скільки грошиків розкрадуть по карманах важко навіть уявити», – прокоментував Сергій Іщук.
«Другий рік будують, збудували три стовпи, а дороги на Краснопіль вже в деяких місцях нема і с. Кілки дуже сильно страждає», – зауважив Олесь Шелешей.
«А для чого там цей міст? Можна було просто відремонтувати переїзд і все», – написав Олександр Василівський.
«Це дійсно цікаве питання – для чого на такій недуже інтенсивній трасі шляхопровід. І невже, якщо вже так треба було будувати, не можна було зробити поруч тимчасовий переїзд, щоб не гнати транспорт в об’їзд по розбитих місцевих дорогах», – зазначає Arsen Popel.
«Скоріше на Марсі китайці збудують таке», – говорить Віталій Красносільський.
Марія Кравчук
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер